{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

hey alle sammen!! {{forumTopicSubject}}

Hey!! ville bare lige sige tak fordi jeg måtte være med i gruppen!!

og så ville jeg lige høre hvordan folk har det med at man spørger om der er nogen der evt er intra i res.dele til opel og så´n???
for i opel team møn tænder de helt a hvis man skriver man har noget og det syns jeg ikk rigtig kan være meningen!!

men skriv jeres mening er meget intra i og høre det!!

på forhånd tak.. og rigtig go weekend!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey alle sammen!!
  • #1   5. mar 2011 Jamen det var da så lidt smiley

Tænker du på med at spørge her i gruppen ??

ssyntes man skal bruge køb og salg hvis det endelig skal være. Men hvis det er til en man kender i en gruppe som har en bil som de dele på ssaer på, så er det for mig OK at gøre det i gruppen.

Men jeg bruger køb og salg smiley

Go Weekend

/ Peter T

• #2   5. mar 2011 ehmm..
    folk er mere end velkommen til at sælge og købe ting hos hinanden hos os. det er faktisk en af de store ting der er med til at holde os sammen. så hvis du har haft en dårlig oplevelse med Opel Team Møn kan jeg kun beklage på andres vegne. de har åbenbart ikke fattet vores budskab..

Alle er velkommen til at købe og sælge hos os,. det eneste jeg som adm har pointeret,er at folk gerne må slette deres gamle annoncer og udløbne/ikke besvaret indlæg. da vores forum ellers flyder over,og relevante træfoplysninger f,eks. forsvinder i mængden. og så har jeg henstillet til at folk bruger marked hovedsaligt til deres salgsannoncer..thats all smiley Sker der flere af den slags "aftændinger" vil jeg meget gerne kontaktes. vi skal kunne være her allesammen!!

mvh henrik

• #3   5. mar 2011 okay!! det er nu ikk lige den man får i hovedet når man skriver derinde!! så derfor bruger jeg faktisk ikk BG til og sælge på mere for syntes mange folk er begyndt og blive lidt snobbet!! men igen! så er der sku egentlig oss mange folk på BG

• #4   6. mar 2011 der er rigtig mange folk herinde,og de er alle vidt forskellige,men jeg kan sagtens følge dig i det du siger. jeg har selv bidt mærke i f,eks oprettelserne af mange biler der bliver afvist på selv de mindste detaljer..

• #5   6. mar 2011 ja! f.eks. et enkelt billede hvor der er en anden bil på, eller copi billeder som stammer fra mandens egen galleri!!

Kommentér på:
hey alle sammen!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce