{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye fjedre
  • #1   5. mar 2011 Der er nogle "stænger" bagi den?

• #2   5. mar 2011 Evt se min guide til torsionsstænger

• #3   5. mar 2011 jaa det er sku ikk så smart lavet.

men hvis man bore nogen smøre nipler i så holder den lige 100.000 km mere smiley

det eneste der er smart ved det er at den er gratis at sænke i røven smiley

• #4   5. mar 2011 det eneste der er smart ved det er at den er gratis at sænke i røven smiley

Gratis er det jo så ikke.... Langtfra!
    Men ja der sidder torsionsstænger og de skal tages ud, drejes og sættes i igen. Lyder let men kan være det værste lort og rode med. Har du et tilbud på de 3000 plus moms, så skal du nok slå til og så lav en aftale om det er en fast pris. De kan sidde slemt fast og der kan godt gå en del timer med at få dem fri, mens de andre gange er lige til at løsne.

Jeg gav selv 2500 da jeg havde min og det var hos Peugeot Amager

• #5   5. mar 2011 hehe ok så rettelse

det eneste der er smart ved det er at den er gratis at sænke i røven smiley

hvis hænder er skruet rigtigt på til at skrue i bil smiley

mine udgifter da jeg sænkede min i røven er 0 kr

• #6   5. mar 2011 Kan være noget rigtig lort, så peugeot gir sjældent fast pris.. gav ca. 3000.- ved Peugeot da min blev sænket, fik nye dæmpere ved samme lejlighed i bag ;0)

Mensel

• #7   5. mar 2011 køb en renoveret istedet den koster cirka 3500kr også bestemmer du selv hvor meget den skal sænkes og der er monteret smøre nipels . det er den bedste løsning vil jeg mene, arbejder selv med peugeot til daglig osv...... det kan bedst betale sig. hvis man ikke selv gider og rode med at sænke den i røven. men som der blev skrevet tidligere, nogen gange går let andre gange ikke... fortrækker den lette løsning. de laver det til daligt så det er de rigtige fag folk. som laver det.

det er bare min mening om det .

mvh. Martin J

• #8   6. mar 2011 Det er virkelig sådan noget pubæ, at der skal være sådanne nogle torsionstænger.. :o(
    Vil gerne sænke min, men kender ikke nogen som kan gøre det og vil helst undgå Peugeot for at få det lavet..

Kommentér på:
Nye fjedre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce