Varmere tider i møde {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Ja nu nærmer det gode vejr sig jo lige så stille, og så synes jeg at jeg burde komme igang med at gøre min bil i stand igen.. Vinteren har været lidt hård ved den, og jeg har ikke haft tid og mulighed for at fange de små ting undervejs..
Er der nogen som bare er helt vild god til 206 gti modellen, og som evt kunne tænke sig at hjælpe en flinker fyr som mig med det..
Det er forskellige små ting jeg skal have lavet..
1 - Der er desværre kommet lidt bilka buler som jeg gerne vil have lavet.
2 - En af de forrige ejere har pillet ved det elektriske i bilen, så jeg skal have flyttet noget strøm føring ude i motorrummet (sagde de i hvert fald hos Peugeot) den bliver ved med at skrive felj i displayet til computeren, og de mener at det er en elektisk fejl på grund af dette.
3 - Jeg har et problem med at min forstærker ikke slår fra når jeg slukker bilen, og har derfor flere gange i vinters måtte have starthjælp, jeg ved ikke om det har forbindelse til den elektriske fejl, eller om det bare er noget med remote kablet, men det er længe siden jeg har rodet med anlæg til biler, så kan ikke helt huske det..
Jeg har i øjeblikket bare taget forstærkeren fra..
og så er der nogle andre små ting..
I er velkommen til at skrive nogle gode råd og forslag til hvad jeg ellers kunne lave ved den..
Mvh Thomas
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Evt. En gang solfilm hvis det ikke allerede er monteret i bilen.
Jeg kan klart anbefale PRESTIGE på håndværkervej i Aalborg
Er sikker på din bil vil have godt af en tur der
okt 2007
Følger: 41 Følgere: 35 Biler: 5 Emner: 58 Svar: 373
Ja jeg har selv tænkt på noget solfilm..
Jeg er ikke så kendt i Aalborg, da jeg er tilflytter, hvor ligger det der Håndværkervej henne og hvad er det der Prestige?
Mvh
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Det er samme vej som silvan og stark. Adr. Og priser kan findes på deres hjemmeside : prestigebilpleje.dk
okt 2007
Følger: 41 Følgere: 35 Biler: 5 Emner: 58 Svar: 373
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 104
Varmere tider i møde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside