678 visninger
|
Oprettet:
angle eyes. {{forumTopicSubject}}
hej jeg har lige fået mig invisteret i et sæt angle eyes og så kom jeg til at tænke på m det var lovligt at "ringene" lyser sammen med kørelyset?
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 842
og det er den da lige blevet synet med i Tirsdags.
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 195 Svar: 406
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 842
Se DET vil jeg ikke svare på... Jeg kommenterede blot at jeg (personligt) ikke fik nogle kommentare på dette, da jeg var til syn... Ej heller har konen fået kommentarer eller henvisninger, de gange hun er blevet stoppet...
(hvorvidt det så skyldes, at de ikke gad tage sig af, sådan en "bagatel", ved siden af alt det andet... skal jeg lade være Usagt.)
Men jeg MENER... det er lovligt at de erstatter potionslys, og på Alm. lygter, slukker disse jo ikke bare fordi du tænder det Alm. lys.
Hvorvidt de er accebtable som "kørelys"... altså giver lys nok så, de kan kaldes "kørelys"... det vil jeg dog tro er, mindre troværdigt, jeg mener der er noget med at "kørelys" skal være 80% af Alm. kort lys.. og det tvivler jeg på de ringe kan oplyse nok til.
men EVT. kan du jo hvis du vil være lidt anderledes...
Kan du jo gøre som jeg så på en Vectra A. ... Der havde man skiftet ringene med Orange ringe, og sat disse til Blinklyset... og trukket potionslyset ud i de gl. blinklygter...
Du vil dog nok opleve at de så vil blinke en hel del hurtigere end normalt... men loven siger mellem 60 og 120 blik i min. og det skulle du gerne kunne holde dig inden for.
angle eyes.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside