{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Sjov oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag haft en sjov oplevelse med en motorcykelbetjent inde i KBH , jeg bliver stoppet og han skal se mit køre kort så begynder han at sige at bilen ikke ser så pæn ud og hvornår skal den til syn , han synes den var for lav så han fandt sit målebånd frem og begyndte med at måle mine forlygter der var 0,5 cm over hvad de skulle være det var åbnbart ikke godt nok så skulle han også måle mine tågelygter de var også 0,5 cm over hvad de skulle være så det kunne han ikke snuppe mig for så hvad gør han så jo han begynder at se efter E nummer på mine std forlygter :o) og baglygter til sidst fik jeg mit kørekort igen også måtte jeg have en forsat god dag den stakkel .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov oplevelse
  • #1   13. mar 2011 Uanset hvordan og hvorledes, så gør de jo blot sit arbejde, men da rart at der faktisk er nogen der overholder tingene smiley

Har ikk synderligt meget imod at politiet stopper, og sender folk til syn, hvis de tydeligt har eftermonteret alt muligt lort, såsom xenon der blænder alt og alle, fordi de ikke har gidet at få det justeret osv - men dem som egentlig har lavet og fået gjort arbejdet ordentlig, det har jeg intet imod..

• #2   13. mar 2011 Det var da en pudsig oplevelse du fik der må man sige..hehe ;o)

Jeg havde faktisk også en sjov oplevelse for noget tid siden.
    Havde været sent ude, nok omkring de 23.30 tiden hvor jeg køre stille og rolig hjem og drejer af som normalt. Ser ikk så meget bagud, andet end der var noget lys fra en bil som også drejede men tænkte ikk mere om det..
    Er ikke andet end 200 meter fra p-pladsen hvor jeg plejer at holde.. Køre over det bump som normalt og går ikke andet end 2 sekunder, så bliver de blå blink sat i gang, og så tænker jeg at måtte køre ind til siden hvor jeg gør det, hvor han så køre ind til siden også, og får da lige et projektør lys bagfra.. Det blænder vildt op (havde jeg ikke forestillet mig) og bliver en smule bange for hvad jeg nu havde gjort når jeg egentlig bare havde kørt normalt..

Så venter jeg på han kommer hen til mig, jeg ruller vinduet ned og han spørger om mit kørekort.. Giver ham det, han går hen til sin bil og kommer efter lidt tid og giver mig det igen.. Så kunne jeg ligeså godt være så drilsk og spørge: "Må jeg have lov at spørge hvorfor du stopper mig??".. Han svare: "Det er bare rutinetjek"..

Det fattede jeg godt nok ikk, men sådan kan det vel gå nogen gange.. Bare rutinetjek..haha

• #3   13. mar 2011 De gør nogle sjove ting en gang i mellem .

• #4   13. mar 2011 er ved er at være vamdt til det bliver stoppet 2-3-4 gange om ugen og skal nærmest igennem det samme krydsforhør hver gang. i forgårs blev jeg beskyldt for at have stjålet (min egen bil) eller ihvertfald stjålet nummerpladerne men tumperne have bare tastet forkert nummer ind hehe de hygger sig sku de små blå :D. så det med er at blive stoppet er hverdagskost for mig efterhånden bliver næsten skuffet hvis de bare køre forbi uden at stoppe mig hehe smiley

• #5   17. mar 2011 han tog ikke sin stav og tævet dine baglygte og fortalte dig den ikke virkede..??

• #6   17. mar 2011 dog ikk men det gør de sku nok næste gang hehe

Kommentér på:
Sjov oplevelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce