{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nissan almera til"
Nissan almera.
Jeg søger en antenne og en blæsemodstand til min Nissan almera fra 98. Antennen er den som sidder i venstre side af taget ved a-stolpen.
Jeg søger en antenne og en blæsemodstand til min Nissan almera fra 98. Antennen er den som sidder i venstre side af taget ved a-stolpen.
Skrevet af: Martin S - 10. mar 2015
Nissan almera
Hejsa bilgalleri hat været så heldig at få fat i en nissan almera n15 men der skulle vist være en fjernbetjening til centrallåsen men den tidlige ejere har smidt den væk er der nogle mulighed for at ...
Hejsa bilgalleri hat været så heldig at få fat i en nissan almera n15 men der skulle vist være en fjernbetjening til centrallåsen men den tidlige ejere har smidt den væk er der nogle mulighed for at ...
Skrevet af: Søren Hansen - 6. maj 2014
nissan almera :)
hey bg er der noger der ved hvor man kan skaffe powerflex bøsinger til en nissan almera N15 fra 97 2,0 gti og en undervogn
hey bg er der noger der ved hvor man kan skaffe powerflex bøsinger til en nissan almera N15 fra 97 2,0 gti og en undervogn
Skrevet af: nicolai v - 20. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
nissan almera til salg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside