{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye hjul
  • #1   14. mar 2011 Jeg er personligt ved at lave et sæt stålfælge bredere til min rekord. Desværre er det kun 13", ville gerne op i 14", men så får jeg da lige den bredde jeg har lyst til. Hvilke fælge som er pæne på er jo en smagssag, men synes personligt at det er hæsligt med store alufælge med lavprofil dæk og ingen kant.

  • #2   14. mar 2011 Ok Rune.
    Spændende, at du selv gir dig i kast med fælg-design!
    Jeg er i tvivl om, hvilke mål jeg skal kigge efter, - hvilke alufælg jeg rent faktisk kan få til at passe på bilen. Kender du tallene, eksempelvis ved 14" og 15" ??


  • #3   15. mar 2011 Du må ik sætte alu fælge på en Rekord C.
    Det vil aldrig passe på den "gamle" stil smiley
    Du ska bare have lavet et sæt stål fælge bredere, og tro mig en Rekord c kan tage nogle pæn brede bag i. Jeg har lavet mine om til 10" i bag smiley
    Et fælg der ser rigtig godt ud på den model, og er til finde er den org med krom kapsel i midten, og den rustfrie kant krans der sidder org på, så bare med en 50-60mm i bag ud af til og en 30-40mm foran.
    Jeg har lavet mange fælge om efterhånden, så hvis du beslutter dig for det kan du bare kontakte mig.


  • #4   15. mar 2011 Ok Torben og Martin. Det kan da godt være jeg bare skal ringe til dig når jeg får bilen hjem fra pladesmeden Martin. Der sidder faktisk nogle ganske fine fælge på nu, men de skal bare være bredere, og så tror jeg da de nye dæk skal have en hvid stribe malet på. Vi får selvfølgelig en udfordring med transporten, - men måske min kammerat fra Esbjerg kan assisterer...
    Er det iøvrigt dyrt at få lavet?
    v.h.
    Thomas


  • #5   15. mar 2011 Ja jeg bor da ikke langt fra esbjerg hvis det bliver stål fælge valget falder på smiley

  • #6   9. maj 2011 Martin J

    hvad tager du for at lave 4 stk 12" stål fælge breddere? mvh. Jannick


  • #7   10. maj 2011 Hej.
    2000 for 4 stk.


  • #8   12. maj 2011 Martin J
    det vil jeg lige finde ud af.


Kommentér på:
Nye hjul

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce