{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

gevind undervogn til zafira a ? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens....passer en gevind undervogn til alle zafira modeller. for har kig på en brugt men kan ikke læse om den er til en opc som min..

så tænkte der må være nogle her inde der ved om alm zafira og opc kører med samme undervogn...ved godt en opc er laver org end en alm er...men tænkker på om huller og beslag er det samme på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gevind undervogn til zafira a ?
  • #1   20. mar 2011 der var en der skrev herinde ang. gevind på zafira a opc at den ødelagde trækakslerne eller noget i den stil , kan ikke huske præcist hvad det var, men bare så du ikke gør noget du fortryder , skal nok skrive hvis jeg finder hvad han skrev smiley

• #2   20. mar 2011 du må godt lige undersøge det, for overvejer også gevind på min OPC

• #3   20. mar 2011 kommer vel an på hvor langt ned man skruer den...har ikke planer om at skrue den ret meget mere ned foran...men bag på der den jo vildt høj så der vil jeg gerne ha den helt ned.

• #4   20. mar 2011 Hej.. jeg har lige smidt airride i min da jeg har bøvlet med trækaksler der blir smadret af sænkning.. så det er nok mig der har skrevet her inde før. Det er svært at finde brugte trækaksler og en koster fra 6000kr +moms : ) så enten smid 20 tommer på med 40mm sænkning eller airride hvis den skal til jorden : )

• #5   20. mar 2011 vil jo osse kun ha den ned bag i...og det fordi jeg har fundet et sæt til en god pris...vil måske kun ha den 10 mm ned foran max men gerne 40-50 stykker bag i

• #6   20. mar 2011 altså den skal hænge med røven eller hvordan? men min gamle gewind under har jeg da stadig liggende.

• #7   20. mar 2011 nej slet ikke...men da min er en opc er den jo laver foran end en alm zafira...så den skal skrues ned som den er nu..og så måske max 10 mm mere ned...det jo ikke så langt ned.. men bag i er den meget høj nu...derfor jeg vil ha den længer ned der omme så den kommer til at kører vandret i stedet for på næsen som nu

• #8   23. mar 2011 Per hvad skal du ha for din gevind, kan ikke se hvad der sku ske med de trækaksler, tror du ikke bare de har været slidte eller for meget hjulspin ??? smiley

• #9   23. mar 2011 theis l k m: de står alt for skrå!! så først ryger manchetten, ikke så godt i længden. og selv om du holder dem tætte så går de i stykker på grund af de blir for korte : ) men 800kr

Kommentér på:
gevind undervogn til zafira a ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce