{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej
  • #1   21. mar 2011 du skal ikk havde anden bagrude i.

• #2   21. mar 2011 Nej syntes også det var underligt. Men hvad skal den så skrues fast? Det kan jo heller ikke passe jeg skal bore huller kan det?

• #3   21. mar 2011 jo jeg købte en s3 bagklap, men den var ikk i den rigtigt farve så tog spolieren af og malede den og satte den på den org a3 klap, for der er sådan 4 pinde med gevind huller i ude i enden og det skal du bare måle op på den org og så bore huler efter det og så på bagsiden af din org klap er den forberet med huller bag på. og til sidst lukker du for fugt osv ved at give den en gang rude lim. håber du forstod bare en smule ad det ;D

• #4   21. mar 2011 Okay tak Nikolaj, det vil jeg prøve syntes bare det er voldsomt at bore huller i bagklappen men det kan jo blive enden af det. smiley

• #5   21. mar 2011 nej fandme nej ikke bore huller det er en ren rust æder bare på med noget rudelim det er squ det bedste

• #6   21. mar 2011 Ja det er også lidt det. Men tror også det bliver enden af det hele med rudelim men kan det holde? det sidder jo ret udsat deromme bag på.

• #7   22. mar 2011 Vis du laver det rigtig ruster det ikk! da jeg lavede det da jeg havde boret huler behandlede jeg de steder hvor der var åbenene til jernet og så lime jeg rudelim rundt om hullerne så der ikk kommer fugt til. Der er jo en grund til at Audi har sat de 4 tapper på og hvis du bare laver det rigtigt ruster det ikk! Og så holder det

• #8   22. mar 2011 self holder rudelim sidder din rude ikke stadig i du vil aldrig få den af igen medmindre du bruger skæretråd

• #9   22. mar 2011 der er jo sjov nok en grund til audi har gjort som de har gjort..

• #10   26. mar 2011 Da jeg monterede min, ville jeg i første omgang også have boret huller, men synes det ville blive alt for omstændigt, så jeg skar de 4 gevindtapper af, så de kun have den yderste ring som spoilen ligger an med. gjorde det øverste af bagklappen godt ren, og fedtede den grundigt af med noget specielt noget vi har til limning oppe på arbejde, også fik den ellers godt med rudelim. Den sad stadig urokkelig fast da jeg solgte bilen, og havde rundet topfart 1-2 gange, så den kan godt holde til det smiley

Kommentér på:
Hej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce