{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

impreza motorproblemer {{forumTopicSubject}}

Hey har en impreza turbo fra '96 som her på det sidste er begyndt at sætte ud når den får gas, hakker helt vildt når man jokker speederen i bund, og går heller ikke helt jævnt mere ved normal kørsel.. Går periodisk også ujævnt i tomgang.. Nogen af jer der har prøvet det før, eller ved hva der er galt? Mistænker luftmasse måleren, men aner det ærligt talt ikke.. Og der er ikk lige nogen subaru experter i det her område smiley På forhånd tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  impreza motorproblemer
  • #1   26. mar 2011 Hej.

Flowmåleren kunne være en mulighed, når den hugger ved fuldgas, er det benzinmangel, enten pga for høj ladetryk,defekt benzinpumpe

Har du prøvet at udlæse fejlkoder?

/Skassa

• #2   26. mar 2011 kunne det sagtens være.. altså luftmasse måleren..

Min gjorde det samme, dog var det tændrørne som var defekte hos mig ..

• #3   26. mar 2011 LMM er mit bedste gæt

• #4   26. mar 2011 Tror nok du skal prøve at udlæse fejlkoder, som Skassa siger..

Skassa = Impreza GUD smiley

• #5   26. mar 2011 kan vel os være et benzin filter som er ved og være stoppet. min huggede os i det kort efter jeg fik den og det var min filter.

• #6   30. mar 2011 Nu har jeg fået nye tændrør i, ngk iridium, det hjalp meget.. Den går jævnt i tomgang nu, og trækker også fint.. Sætter dog stadig ud når den får pedal.. Har ikke mulighed for at udlæse fejlkoder hernede desværre... Selv den lokale subaru dealer aner ikke en klap om den her bil smiley

• #7   30. mar 2011 motor styringen, skal du sætte et par stik sammen, og så blinker din motor lampe, hvis der er fejl... ellers tjek subaruklub.dk

der er en guide! smiley

• #8   30. mar 2011 ligger du dig ned under indstrumented i føre siden kan man se 2 stik et grønt med 2 ben som skal samles og et sort med et ben også tænding på så blinker den fejlkoden.

hvornår har du skiftede benzin filter sist? kan være derfor den hakker lidt.

• #9   10. apr 2011 fik du styr på det?.

Den ventil som sidder på skrå på højre tårn , der går 2 slanger på den, en ind i siden og en i bunden,
    Tag slangerene af helt ovre ved turboen og spøjt bremserens gennem slangerne, skal det være rigtig godt skal du have diagnose stikkene samlet under rattet, da den så vil pulse ventilen samtidig, dog vil blæser osv også køre med jævne mellemrum, da det er for at teste om det hele virker.

Hvis det er fuelcut den rammer, hvilket det nemt kan være, vil det forsvinde herefter

Go arbejdslyst smiley

• #10   11. apr 2011 Super info Skassa... Det er bestemt noget jeg vil prøve, men den ene toppakning er lige gået, så der går nok noget tid inden den kommer på vejen igen.. Øv...

• #11   11. apr 2011 Okay, så kan du ligeså godt tage og skifte lejer i blokken også, for når du får lavet toppakningerne går lejerne ganske sikkert inden for et par mdr , så brug den extra tid på det nu , istedet for at skulle igennem det hele igen smiley

• #12   11. apr 2011 Ja planen er også at renovere hele kværnen, når den nu skal ud alligevel.. smiley

Kommentér på:
impreza motorproblemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce