{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Bagtøj - klunk! {{forumTopicSubject}}

Hej fans til e36'er smiley

Jeg har nu gennem 2 år affundet mig "klunk" lyden fra bagtøjet. Det er især slemt hvis man låner bilen ud til vennerne, fordi de ikke forstår af skifte gear uden at den skal sige klunk.

Nå, men det korte og det lange er, om der er nogen der ved hvad det er for bøsninger der skal skiftes?
Den siger nemlig også klunk, hvis man holder helt stille, og f.eks. skifter fra 1-2-3 gear, med koblingen nede selvfølgelig. Som om at den lige skal sætte sig rigtig, så holder den sin kæft igen smiley

Jeg skal nemlig snart have gevind undervogn på bilen og i den anledning får jeg powerflex i alle 4 tårne.
Den er nemlig også begyndt at "sejle" lidt når man kører på ujævn vej. Dvs sporring vil den ene vej, mens bilen vil en anden vej.
Ret ubehageligt at kører med.
Jeg har mistanke til at det er fordi mine bøsninger i alle tårne er godt brugte/ødelagte efterhånden, så nok på tide de bliver skiftet også. - Ja det larmer når man kører over mindre humpel.

Nå, men nogen der ved hvor mange bøsninger jeg skal have skiftet? smiley

PS: Alt gummi på bilen er slidt, så der skal ikke spares.
Selv ruderne kan snart ikke køres ned pga slid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagtøj - klunk!
  • #1   4. apr 2011 min har også gjort det, det var fordi bagbro og bagtøj var rykket fra hinanden det blev lavet og den fik nye bøsniger og hardy skiven blev skiftet. mit var så slemt at det sku svejes. håber ikke dit er så slemt som mit var. men håber mit problem her har hjulpet dig til og se hva der kan være galt med din...

  • #2   5. apr 2011 jeg har også overvejet at få tjekket hardy skiven, men skal lige under bilen for at se til den igen.

Kommentér på:
Bagtøj - klunk!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce