Påske Tam Tam... Vigtigt..! {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
ved godt beskeden kommer lidt sent.. og at jeg har haltet lidt bagefter med festinfoen.. er desværre blevet lidt overmandet af barnegråd, bleskift og så en flytning oveni.. men skal nok komme efter det igen,,,
nå, men her er beskeden til i morgen så.. nogle af jeg har nok allerede hørt det...
"Vigtig, vigtig.... Bliver folk taget med GHB "Hætter" i indgangen, eller inde til tam tam, eller falder folk om på dem. så får de livsvarig karantæne!!!! Der er 0 tolerance med hensyn til GHB!!! Folk falder i søvn på det, Og det resultere bare i at politiet lukker festen (Hvis ikke hele trance miljøet)"
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
Jeg skal ikke derind i år, men jeg HÅBER og krydser fingre for alle andre og resten af miljøet at der er blevet strammet op på visitationen i døren!
Det var jo rent til grin sidst.
Glæder mig til at høre om det, i de ellers fine debatter der har opstået bagefter her i gruppen
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 209
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 110 Svar: 1.201
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 110 Svar: 1.201
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Jeg kan næsten fornemme at det er et narkotikum - men er det en afart af et eller andet kendt?
Men passer mig GLIMRENDE at der bliver slået hårdt ned på alt der omhandler stoffer - det er da også bare på tide. Stoffer og våben hører ikke hjemme noget sted, så "go ahead". De må visitere alt det de vil og hellere end gerne have narko-hunde stående i indgangen (for min skyld).
Jeg kan iøvrigt godt feste en hel nat, uden at tage stoffer. Ikke aktivt på gulvet, men jeg kan sagtens holde til en hel nats fest uden stoffer
jul 2007
har aldrig prøvet det, så kan ikke udtale mig nærmere om det..
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 74
Består som regel af afløbsrens, sulfo, fælgerens og et par andre giftige stoffer man har i køkken skabet under vasken..
Stoffet gør at man bliver rigtig "stiv" hurtigt, mister hæmninger og bliver liderlig..
Men der er meget forskel på hvordan folk laver disse "hætter"
Nogen blandinger er så stærke man kun kan tåle en halv til en hel hætte ad gangen og andre en 4- 5 stk..
Navnet kommer af at man kun skal tage en hættefuld af gangen(sodavands kapsel)
Men efter en eller to glemmer folk hvor mange de har taget og der går det galt..(folk falder i dyb søvn og går helt kolde)Farligt hvis dethele er kombineret med andre stoffer og alkohol...
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Det synes jeg er lidt specielt på den specielle måde
jul 2007
i mine yngre dage har jeg skam også bare fyldt i hovedet af diverse ting uden at tænke på hvad der var i lortet.. gik kun op i hvordan det virkede..
det er jo først bagefter man kan se at det var en gang russisk roulette man havde gang i...
Påske Tam Tam... Vigtigt..!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside