{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

servostyrings problem! {{forumTopicSubject}}

Hey drenge, min servostyring i min mk3 driller sku lidt, kan ikke finde ud af hvad der er galt men da jeg har kørt uden i 1 år nu er jeg ved at være der for der bare skal ske noget nu. Når jeg fylder olie i beholderen begynder det at boble og kommer ovenud af beholderen igen og der er intet tegn på servostyring.
Jeg har skiftet servopumpe og jeg har renset beholderen for skidt osv.
Når jeg tager beholderen af kan jeg mærke at pumpen fint suger fra beholderen og hvis jeg hælder noget i beholderen kommer det også tilbage igen ad den anden slange, men der er bare intet servostyring. er der nogen af jer der har erfaringer med det så vil jeg meget gerne høre for ved ikke hvad jeg skal gøre nu ud over selvfølgelig at købe en ny tandstang, men hvis det kan undgåes så ville det være nummer 1!
på forhånd tak, mvh Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  servostyrings problem!
  • #1   23. apr 2011 Det er vel tandstangen eller hvad man kalder det som den er gal med.

• #2   23. apr 2011 Hvordan skal det gøres ? og selvom at jeg ikke har luftet det ud burde der så ikke være lidt servostyring nu når der kommer olie i? for der er intet tegn på servo.

og kan det være stemplerne i tandstanden som sidder fast eller hvordan er tandstanden på sådan en supra skruet sammen? for må indrømme at jeg ikke ved ret meget omkring det emne

• #3   25. apr 2011 Okay det prøver jeg, er det nok bare at drejje helt i bund flere gange ?

• #4   25. apr 2011 Nu har jeg skiftet pumpe og olien bobler og "koger" ikke mere, og det har hjulpet lidt men der er stadigvæk ikke servostyring, men olien ligger stille i beholderen, har drejet i ydre potioner mange gange men det har ikke hjulpet, mener du så at jeg bare skal køre med det og blive ved med at dreje i ydrepotioner?

• #5   25. apr 2011 det er en brugt pumpe der er kommet på. har haft 2 brugte på før den som åbenbart har været defekte begge 2 da de har lavet bobler og fået olien til at skyde ud gennem proppen på beholderen. men med den her ligger olien næsten helt stille som den skal. der er gennemgang på den også selvom at jeg ikke rør ved rettet det cirkulere fint. og der er ikke som sådan bobler i olien.

Kommentér på:
servostyrings problem!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce