{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØBES 2,9 24v cosworth motor eller bil
  • #1   27. apr 2011 tons vis af dem på ebay

• #2   27. apr 2011 ja men er ikke for god til tysk så kunne jeg ungå det ville det være rart.
    Alfred ja det er dig der har gisen så du bør sætte prisen ,ellers skal jeg jo til at starte med at byde lavt og så blir du fornærmet . så det er bedre at du siger hva du vil ha for den for du har jo en ide i hovedet hva du syntes den er værd, Det er kun motor og evt el jeg mangler, har selv gearkasse.
    vil osse gerne vide hvad den har kørt.
    mvh jacob bested.

• #3   27. apr 2011 hmm ja okay det er lidt tricky med sådan en motor man ikke ved meget om . jeg har en hel bil i kikkerten til 3500 kr i sverrige. men det er jo osse noget af en tur .

hvor kommer du fra og hvordan ser motoren ud er den irret hel vildt tydlig olie spild her og der , og hvor længe har den stået.
    er alle føler ,dyser og lambda sonder der ?

• #4   27. apr 2011 ja det lyder spændene , jeg havde osse planer om at bruge mega S , men det kræver stadig div føler og lamda sonder , 3000 er helt klart en pris der er til at have med at gøre . hvis det ikke er til stor besvær må du da godt lige sende et par billeder af den til ningo79@hotmail.com.
    så vil jeg da lige se om jeg ikke kan finde en bil den kan være i her til weekenden og så komme og se på den.

• #5   27. apr 2011 kan du ikke sende mig dit nr så kan vi lige ringes sammen og aftale nærmere om jeg skal komme og kigge på den.

• #6   27. apr 2011 lyder fint

Kommentér på:
KØBES 2,9 24v cosworth motor eller bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce