{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

DHB camp! {{forumTopicSubject}}

Så nærmer tiden sig og vi satser på at vejret bliver, som det har været de sidste par år = GODT!

Nu hvor vi er mange der skal derud, så kan vi jo lige så godt holde os så samlet som overhovedet muligt - så er der flere at skåle med, samt at vi kan hjælpe hinanden med grillen/teltene/sikkerheden osv.

De personer jeg har snakket med allerede, er friske på at campere samlet derude (ca. 14 personer hvis jeg ikke husker helt forkert) - det er jo allerede en pæn slat, så vi kan lave en jævn stor lejr, hvis det har interesse smiley

Evt. kan vi melde os til som en klub og derved få pladser rimelig tæt på selve DHB pladsen, men det kræver at vi ca. ved hvor mange biler vi tager med...

Vi kan lave et opsamlings-sted i Billund/Grindsted på selve dagen og så følges ad derud - så vi havner i samme område med det samme og så kan vi holde pladser til de andre, som vi ved dukker op senere på dagen smiley

Kom endelig med flere forslag eller andet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB camp!
  • #1   16. maj 2011 sikkerhed? Vi skal bare drikke bajere, se på biler og fyre den for vildt af i hos team MAN smiley

Men ja - god idé med klubben, men skal man ikke være en anerkendt klub og tilmelde sig i god tid?

• #2   17. maj 2011 Måske, det kan jeg ikke huske - omvendt skal vi bare mødes og følges ad samlet i flok og holde pladser til de andre der kommer - så kan vi også selv vælge hvor vi vil være - på den anden måde får vi tildelt nogle bestemte pladser...

• #3   17. maj 2011 Nogen af jer, der kender reglerne for campingsvogn? For, jeg kommer i sådan en opfindelse i år, men hvis det var muligt, kunne det da være meget hyggeligt at være i camp med jer, fremfor bare at tilte inde på metals område.

• #4   18. maj 2011 Campingvognene er placeret længst væk fra festivalen pga. brandsikkerhed osv. osv. - de må ikke komme med ind i telt-området smiley

Så SKAL vi have lavet en klub-camp hvis det skal være, så må vi være samlet...

• #5   18. maj 2011 Jeg hiver lige fat i en gut omkring det - så må jeg se om jeg kan få lavet os en klub evt. smiley

Noget andet er, dem der skal købe billetter igennem mig - de må gerne lige sige til, så jeg husker jer allesammen! :D.

Jeg skal bruge jeres navn og telefonnummer - prisen er 550 kr. pr. billet - sidste år var vi VIP, så kunne vi komme ind på et par områder en dag før og vi kunne få mad i Dansk Metal campen smiley

Kommentér på:
DHB camp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce