{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

indsugningsmanifold volvo 240 {{forumTopicSubject}}

jeg har i dag skiftet alle pakninger i min motor fordi den brugte lidt vand som løb ud ved en defekt pakning ved min indsugningsmanifold men vi samlede og skilte det ad flere gange men det rendte stadig så i morgen prøver vi med noget flydene pakning og lader den stå i nogle timer og så prøve at hælde vand på den igen.. men mit spørgsmål er så når det er en AT model er den så med en anden indsugningsmanifold eller kan jeg gå ud og finde en fra en anden B230A motor og sætte på hvis det viser sig at den er slidt/skæv??

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der er ikke strøm til fryser 300 kr.
  • Ophæng af reoler og billeder 1.500 kr.
  • Ceiling Lamp Replacement 1.500 kr.
  • Ophæng af loftlampe inkl krog 850 kr.
  • Opsætning af lampe 650 kr.
  • fældning af tynd højt birketræ - ikke stubfræsning 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indsugningsmanifold volvo 240
  • #2   20. maj 2011 det løber ud lige ved siden af der hvor termostaten sidder for sig selv i bunden af indsugningsmanifolden.. ja alle pakninger er udskiftet med nye i dag og olie + filter og vandpumpe og tandrem så den har fået den helt store tur men jeg tror vi prøvede en små 7 gange med at skille det ad og samle det igen og der sad intet hverken på topstykket eller manifolden og heller ikk på pakningen..

• #4   21. maj 2011 Jeg er 99% sikker på den er rigtig!! Det render bare ud det samme sted som den gamle pakning! Men den var også revnet!! Men kan de blive skæve med tiden? Når der er turbo på?

• #6   22. maj 2011 det er der også.. og det er lavet så det holder nu!! det skulle bare lige have lidt tid.. det er nu rart når det nu virker, men den fik også den helt store tur denne gang. men den stang du nævner er det så bare en stang som støtter og ikke til at stille ladetrykket? fik at vide at der skulle side en skrue el. noget man kunne hæve trykket med men har ikke kunne finde nogen eller sidder den et andet sted og kender du noget til den?? hva kører din med i bar tryk?

• #8   22. maj 2011 okay.. for jeg har sådan en rund en til at side under turboen (ved ikk lige hva den hedder) og jeg ville godt have hævet trykket lidt da jeg kun kører 0,5 lige nu men stod og kiggede og mærkede efter den da vi havde skilt blokken ad men syntes ikk lige jeg stødte på nogen skrue. ´men jeg går lige ud og kigger igen om lidt og så kigger jeg på turboen.. hvis du kigger på denne http://www.dba.dk/volvo-240t-turbo-saet-har-e/id-73655961/ så hvor hans er næsten krom så er min malet rød er det der jeg skal kigge efter den for mit ser jo også sådan ud!!

• #9   22. maj 2011 er der to huller tl vand kanal

• #11   23. maj 2011 miche k.. det ved jeg ikke noget om desværre!

kent. hva kan være konsekvensen hvis det ikke bliver gjort på felt?? planen var ikke at den skulle op på 1,0 bar men lidt i mellem!!!

Kommentér på:
indsugningsmanifold volvo 240

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce