{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

skræk og advarsel KIK LIGE HER {{forumTopicSubject}}

se dette link til en fra Striben Hedensted
lidt meget vildt så for at hjælpe jer så kik lige hvem der går rundt med et camera frem over for at det ikk oz bliver en dyr fornøjelse for en eller flere i esbjerg

http://bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=810768

Så blev det min tur, politiet mødte op på man adresse idag kl 13, med en bilinspektør. Jeg fik 9 klip, et for hvert løb jeg tog, han havde et papir med, hvor der stod hvilken hvilken bane jeg kørte i, og hvem jeg kørte mod, klokkeslet, og evt. kommentarer om hjulspind. Han viste mig min egen profil på nettet, og at jeg havde skiftet gearkasse, som han havde læst i en meget gammel tråd. Han havde hørt rygter om min bil havde 500hk, hvilket jeg afviste. men han kunne jo se den havde 327hk da der lå et billede i mit fotoalbum af rullefelts atest. Så lidt billeder af mig selv i bilen, og kunne også lige se lidt film vis jeg havde mod på det, han havde cd-rom med. Skal sige at han eller var en flink politimand, og han gør jo kun hans arbejde. bilinspektøren var da også til at snakke med, han mente enlig godt min bil kunne synes som den stod, vis jeg kunne få den ned på 238hk, som min karosse er godkendt til. Men bilen bliver også kaldt til syn. Ud fra billederne stod de og optog lige til venstre for start. Det ingen tvivl om at det her bliver en rigtig dyr oplevelse, og jeg køre aldrig mere der oppe.

Og så fik vi en snak om crew, og han vil gøre alt for at stoppe dem, og det mente han ikke var noget problem, fordi de opfordre til ulovlig gade race. Skriver det kun for at advare jer.

Som jeg ser det, kan de ikke stoppes nu, med mindre crew vil forbyde alle og gå med kamera.

Vil på det kraftigste opfordre til at støtte op om lovlig race, da det den eneste vej frem desværre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skræk og advarsel KIK LIGE HER
  • #1   27. maj 2011 Arh det lyder fandme øv smiley satme surt det bliver ødelagt.. Håber sku snart vi får en lovlig bane

• #2   27. maj 2011 Hvor er jeg dog træt af at høre den sætning. "de kan bare gi os en lovlig bane"

• #3   27. maj 2011 i esbjerg blir det også holdt bedre øje, med mistænkelige biler osv, end der gør i hedensted, og køre du streetrace så er det de chancer du tager,

• #4   27. maj 2011 Christian: Ja folk kan jo bare støtte op om det lovlige ræs der er til en start !

• #5   27. maj 2011 Nej for det koster jo penge, og man skal køre efter det.
    Så heller få 9klip i kortet, og en mindre bøde på 15000-20000 kr.
    Også lige miste ens job som prikken over iet;)

• #6   27. maj 2011 Christian hold kæft hvor er du træls at hører på med dine lovlige ræs..

Vi har fattet at du elsker dem.. Men når de kun er med de store mellemrum de er og så langt fra hinanden (folk GIDER ikk kører så langt) så dør gaderæs ikk.. Det er et faktum..

Jeg støtter 100% op om lovlige ræs og er selv med til at bygge dem op (402 m i vandel) men det kræver skide meget arbejde og hvis vejret er dårligt så er det penge ud af vinduet.. For så gider folk ikk komme..
    Det ku derfor været dejligt hvis politiet/kommunen/staten ville gå ind og sige okay vi har et problem la os løse det sammen ISTEDET for bare at sige nej det er ulovligt det de laver så de ska bare kneppes i røven med 10 klip og 15000 kr i bøde..
    Ja det stopper løbet for 1.. Men hjælper det de 500 andre der kører i hedenstede.. NEJ..

• #7   27. maj 2011 Alle skal da bare køre med hjelm. Så kan de jo ikke bevise hvem der har kørt? Så slipper man da for klip i kortet men ikke bøden.

• #8   27. maj 2011 Det fair nok du er træt af at høre på mig. Men jeg er og ved at være godt træt af at høre på jeres tuderri over de bare kan gi jer en lovlig bane at køre på.

Selvom der er lovlig race i vandel, er der ikke engang halvt så mange der oppe, som der er på en kedelig aften i Vejle. men det måske også for langt at køre?

Jeg ha intet imod at i køre i lukket industriomrøder sent lørdag aften, hvor der Inge mennesker er.
    Ha jo selv været der 1 gang eller 2.
    Og stemningen er vild fed.
    Men hvis i gerne vil ha en bane. Så bliver i sq også nød til at vise jer ved de lovlige race. Og vise hvor mange i er, der mener det.

• #9   27. maj 2011 Christian, sidste 402m i vandel var sku da en god succes, der var mange biler, godt vejr osv. men på en våd aften i hedensted der kommer der jo heller ingen mennesker næsten, hvorimod en dejlig sommer varm aften, der kan der jo nemt kommer 500 biler... det er bare nemmere når man ved det sker hver lørdag, så kan man nemt sige denne weekend gider jeg ikke næste gider jeg godt, det kan man ikke ved 2 - 4 event om året i vandel, det er jo ingen ting ved siden af hver weekend i hedensted og esbjerg..

Og jo jeg støtter lovlig street race, er betalende medlem flere steder, og har også været ude og køre de lovlige steder kun for at støtte op!

• #10   27. maj 2011 Folk er åbenbart bare for nærig til at betale de små penge som det koster at komme til lovlig ræs.
    Nu var jeg i Sindal for et par weekender siden, og kæft hvor var tilslutningen godt nok ringe. Synes det er rigtig ærgeligt. da arrangementet var godt stillet an.

• #11   27. maj 2011 Jeg var forhindret i at komme derop men kender en del der plejer at kører i hedensted som var i sindal..
    Nu var vejret heller ikk helt med dem deroppe..
    Men tror også der ska noget mere "lokalt" til før folk kommer.. Sådan som vandel.. Eller raceways i korskro.. Og så må det ikk være for dyrt.. Ellers bliver gaderæs bare ved med at leve.. Og hvis folk der er med til at stille gaderæs op kommer til lovligt istedet for og lukker det andet ned og tager alle bilerne med sig som kører så er resten nærmest tvunget til det..

• #12   27. maj 2011 Super uheldigt med dine bøder.

Men må give Christian fuldstændig ret.!!!

Tag jeres hygge og stemning med til de lovlige race, sørg for der kommer god opbakning omkring det. Så skal det nok vokse sig større, og derved også blive afholdt oftere.

Den eneste grund til jeg kan se at folk bliver til de ulovlige race i vejle mm. Er fordi de gerne vil være lovløse, altså nyder det ekstra adrenalin som der måske kommer ved at det er ulovligt.

De fleste unge er vel også så stædige og vil ikke lade politiet "vinde"

• #13   27. maj 2011 Som Christian Rigtig siger .. Hvis man så gerne vil have en lukket bane og kører på .. så skal man SATME også huske og støtte op omkring det .. Men kan jo også være fordi folk er for nærrige til at betale lidt for at have lidt sjov sammentidig med at det er lovligt ! ..

• #14   27. maj 2011 Var det ikke en ide, at man skulle have lov til at tage billeder til ræs?
    Henvende sig til en fra crew'et og få et klistermærke til tøjet, der beviser godkendelsen.
    Så er de "lovlige" fotografer, meget nemmere at kende. smiley
    Selvfølgelig vil der stadig være folk, der tager enkelte billeder med mobilkameraer, men det er jo heller ikke dem, der er bruges til dokumentation!!

• #15   27. maj 2011 Gert .. Det var da en Utrolig god ide .. den må vi håbe bliver vedtaget .. det vil gøre det nemmere for os .. så vi ikk løber forgæves hehe smiley

• #16   27. maj 2011 Det er for bøvlet for os..
    Det er jo ikk lige som DHB hvor vi har veste eller sådan noget..
    Tror også generalt publikum er ligeglade og vil ikk bemærke om der var et klistermærke..

• #17   27. maj 2011 Efter omtalen nu, tror jeg der vil være mange, der kikker ekstra på folk, der konstant står med kameraet snurende.
    Der vil det være godt, hvis man med klistermærket kan se, det ikke er én, man skal være bange for.

• #18   28. maj 2011 vandel kan man da leje for 15000kr og så afholde lovlig race, mrn der er jo ingen der vil betale for det, så skulle alle jer der fik klip i hedensted have spyttet lidt i kassen, for aå havde i haft både penge til overs og ingen klip og job endnu. Ja sorry men det er jo sandt.

• #19   28. maj 2011 ralph p--

SSSSSHHH du må ikke sige din mening.. så bliver alle sure på dig--

• #20   28. maj 2011 HAHA kæft christian smiley

Ralph P

Du ska lige iregne forsikring og samaritter..

• #21   28. maj 2011 Undskyld...
    Nu ha jeg igen sagt noget forkert ;o)

• #22   28. maj 2011 ja men det er der jo heller ikke på striberne og det er ikke noget krag.

Christian Jeg er enig med dig i det du har skrevet, jeg er også sikker på, at når/hvis esbjerg får deres bane stopper det nede på havnen ikke, fordi der er det med at det er ulovlig der er trækkende og at politiet kan komme. Og det lovlige er ikke lige så spændene som ulovlig er, og sådan er det bare. Der er altid nogen som kan komme med den dårlige undskyldning at der er for langt at køre og det koster penge,og det er selv om at de køre fra hedensted,vejle eller horsens til esbjerg. Men det koster bare penge at køre motorsport.

• #23   29. maj 2011 Haha Christian smiley

Nu er der DHB fredag så regner med du er der så vi kan se det orange lyn tage titlen i år smiley

• #24   29. maj 2011 Ja nu må vi se. Orker næsten ikke at køre så langt. smiley

• #25   29. maj 2011 Hallo din skøre fynbo .. Den der Corsa skal bare kører som en drøm så den kan ta den titel iår smiley

• #26   29. maj 2011 Christian

Ja ved det godt.. Jeg ska også kører helt fra Kolding.. Ser om jeg kan flyve til billund istedet for.. Det går hurtigere.. smiley

Kommentér på:
skræk og advarsel KIK LIGE HER

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce