{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

ikke omreg. bil videre sælges her på bg {{forumTopicSubject}}

Frækt. Vores gamle passat er til salg herinde. Og han har ikke om.reg den endnu. han købte bilen den 26 april - Må på told og skat mandag.
Vi har skrevet til ham flere gange men intet svar. Når man ringer bliver der bare lagt på.
Hold kæft et arbejde man nu skal igennem, fordi sådan en skovl ikke kan finde ud af og omreg. bilen inden de 21 som lovet. Han fik dog en xtra uge, efter aftale i den eneste sms vi har fået fra skovlen. Hmrff !!

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1247262

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke omreg. bil videre sælges her på bg
  • #6   5. jun 2011 find bilen og klip pladerne af den.

• #7   5. jun 2011 hent bilen. det er jo din bil

• #11   5. jun 2011 casper K juridisk set jo politiet kan godt hvis du stadig står registret af bilen indtil den bliver om registret så jeg ville gå til politiet og sige sådan sådan og se hva de siger til det og sig du har nummeret og adresse så er der ik så meget pis der smiley

• #15   5. jun 2011 Bilen blev allerede dagen efter salget afmeldt hos forsikringen og jeg har været forbi told og skat og underskrevet en attest om manglende registrering fra køber.
    Men det er i dag 40 dage siden jeg solgte bilen og ser så annoncen (som han nu har slettet i dag, efter en spydig kommentar fra en af mine kammerater).
    Men den er også og finde på både den blå avis og gul&gratis til både 12 0g 14 kilo. På trods af en handel på 10 kilo da han købte den af mig.
    Men har også skrevet i begge hans annoncer, at pladerne er efterlyst.
    Så må vi se om han gør noget væsen af det. Har også lige sendt han en lang høflig besked her på bg, da jeg så han var online.

• #16   5. jun 2011 casper. hvordan kan det være ulovligt at hente hans egen bil??
    eller hente pladerne???
    de fjolser lærer det aldrig hvis det ikke koster dem noget.

• #17   5. jun 2011 Gider ikke køre til sydals for og skabe problemer der helt sikkert vender tilbage en dag.
    Tager den lovens vej og mister så bare lidt flere kr i tilbagebetaling af vægtafgift og forsikring.

Men hvis nogen kommer forbi ham, må i da gerne hilse fra mig.
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=73849

• #19   5. jun 2011 tvangsafmeld den. så kan han få lov til at bruge 1180 kr på nye plader oveni omregistreringen!

• #20   5. jun 2011 Han har skrevet tilbage at han har haft meget travlt og ikke nåede og omreg den i sidste uge.
    Men motoren er stået af i sidste uge, så han afleverer pladerne i den kommende uge.
    Men han har også slettet alle hans salgs annoncer sjovt nok. Men hvorfor stod der ikke noget om en defekt motor i salgs annoncerne ? og til den pris burde den være køreklar.
    Syntes det hele virker meget underligt, men måske er det bare mig ?

• #21   5. jun 2011 Tvangsafmeld den med det samme, så ved du det er gjort, han lyder som en gut der er fuld af lort smiley

• #22   5. jun 2011 Jonas, der er ingen grund til være flink og give ham flere udsættelser.
    Bare ned til SKAT, udfyld blanketten om Manglende Omregistering.
    http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1817299&vId=0

Derefter går tingene sin gang, og du skal ikke bekymre dig om andet.
    Jeg var ude for det samme med min E30. Vi havde udfyldt en FDM slutseddel med dato og det hele. Det satte SKAT så som skæringsdato for tilbagebetaling af vægtafgift og forsikring smiley

• #23   5. jun 2011 vist det var mig så havde jeg klippet pladerne smiley

• #24   6. jun 2011 Caspker K .. Det kan de så godt .. For har jeg også hørt før .. og kender selv en der har fået det samme afvide og 3 dage efter han ringede .. ringede de tilbage og sagde bilen havde fået taget pladerne !

• #26   6. jun 2011 Uuuuha du er utrolig sej .. Prøv og vær mere barnlig .. GROW up man .. JEG SIGER HVA POLITIET HAR SAGT !!! .. sad selv ved siden af og hørte hva de sagde .. så måske du skulle prøve og forstå hva folk siger .. !!! og la vær med at vær så påstålig !!!!

• #29   6. jun 2011 Jeg ved alt om det med at gå ud og hive plader af andre biler osv .. det kan du ikk forklarer mig .. ! For alt dette ved jeg ! .. Men jeg siger hva politiet sagde i telefon og de SAGDE .. VI MELDER BILEN STJÅLET SÅ HVIS VI SER BILEN SÅ TAGER VI PLADERNE OG FORKLARER HAM DETTE !! det var det eneste de sagde og vi sagde ja oka .. for så skulle han jo om regi plus plader smiley

• #31   6. jun 2011 Måske men de sagde bare det der .. men også lige meget så længe ham der om regier .. ! eller piller pladerne af den !

Kommentér på:
ikke omreg. bil videre sælges her på bg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce