{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ac virker ikke igen?
  • #1   6. jun 2011 hmmm, hvis de har gjort det korrekt har de forhåbentlig fyldt sporvæske på så man kan finde en evt utæthed.

  • #2   6. jun 2011 Ved bar at de sate en ac maskine til. Der var slet ingen tryk på

  • #3   6. jun 2011 den har været helt tom på det tidspunkt.

  • #4   6. jun 2011 På min ZAFIRA går der to ledninger ned til pumpen omme forand der hvor remmen trækker og inde i remskiven sidder mangnettrækket, den skal have strøm når du tænder og så kører hjulet med inde i remskiven du kan se det når der er en der starter ac en, mens du ser på remskiven, der er en ledningssamler lige før den dår ind i remskiven, den var defekt på min, men når den ikke kører med rundt når du tænder for den så prøv at trække lidt i ledningerne, så kører den måske, det gjorde min så der var en løs forbinding, jar skiftede bare samlemuffen med ledningssamler og vupti så virkede den,



  • #5   6. jun 2011 så køre du der hen hvor du har fået lavet aircon service og siger at det bare ikke er godt nok. Hvis der slet ikke var noget kølemiddel på da de lavede service på den så skulle de nok ha fundet ud af hvor det var blevet af i stedet for bare og fylde op...

Kommentér på:
Ac virker ikke igen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce