{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.677 visninger | Oprettet:

Tankstationer med højttryksrenser.. Hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja som overskriften lyder... Hvor kan man "selv" vaske bilen, med lån/leje af højttryksrenser.. Altså hvilke tankstationer har sådanne.?

En ting til, det skal være tættest muligt på kbh og storkbh...

Ikke på Jylland og Fyn :)...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tankstationer med højttryksrenser.. Hvilke?
  • #2   24. jun 2011 Shell i Tåstrup som har døgnåbent..

• #3   24. jun 2011 Q8/ statoil i husum

Eller os city car wash ishøj, de kan klart anbefaldes smiley

• #4   24. jun 2011 Ja jeg kender godt hvidovre.. Men Emre hvilken tankstation er det.? fordi jeg ved der er flere tankstationer i Hvidovre :S...

Capslock, jeg var der selv tidligere idag men den var ude af drift... godt nok nedtur... Men tak for hjælpen...

Tak også peoples... men er det både statiol og q8 i husum der har dem.?

Har også overvejet city carwash... men er de specielt gode.?

• #5   24. jun 2011 føliger med

• #7   24. jun 2011 Det er enten statoil eller q8

jeg bruger kun city wash

• #8   24. jun 2011 shell tanken i målev

• #10   25. jun 2011 Nårh okay har været i den tank før emre, men så godt nok ikke den maskine -- nok fordi jeg ikke kiggede efter den... Men skal nok ta forbi og gi den et kig...

Peoples det er en Q8 har jeg fundet ud af... lige på et lyskryds ikk..?

Saad, mange tak skal nok kigge forbi hvis jeg dog kommer dertil, men jeg tager nok ikke alene dertil for at vaske bil :S... Men takker stadig mange gange..

Pouya - den var da billig... men kan man tilslutte en shampoo dispenser til den evt så man kan sprøjte det på bilen samtidig.? Så den blander vand og sæbe.?

Kom gerne med flere bud.. så vi har en masse samlet i tråden smiley

• #11   25. jun 2011 no problem.. det er lidt langt hvis du bor i byen men tilgængæld stå der ikke hele perker familien med 4-5 biler og bruger alt sæben der er i maskinen på Q8 tanken i husum og så er den tit ude af drift

• #13   25. jun 2011 Haha præcis Saad. De giver den vold gas nogle gange :)...
    Men desværre var det sidst, Shell i tåstrup (sidst jeg var der), ude af drift...

Emre jeg ved ikke ved Q8 i husum... Men jeg ved at Shell har kalkfrit skyllevand... DET NICE... Men ved ikke med andre...

• #15   25. jun 2011 De der polaker i city carwash er gode til at vaske bilen den bliver fuldstændig ren

• #17   25. jun 2011 Det står udenfor på selve maskinen hvordan det hele funger... ikke noget man ikke kan finde ud af ;)... top nice...

Jeg har dog heller ikke prøvet city carwash men kun hørt positivt om dem...

• #19   26. jun 2011 abi lav en perk.. vent til det regner tag en spand med sæbevand og løb ud i undertøj og giv den hele armen

• #20   26. jun 2011 Ja men Pouya tror egentlig ikke at det er hensigtsmæssigt at blande sæbe i vandet før det skal igennem højttryksrenseren, har aldrig set eller hørt ligenende... Men man kan nok sikkert montere noget på skaftet så den blander eller det er nok ihvertfald ikke særligt svært at finde på noget selvfølgelig...

Haha Saad, har du glemt at det var vaske bilen og ikke sig selv smiley

• #22   26. jun 2011 haha spar på vandet der hjemme os smiley

men man kan købe højtryksspuler fra f.eks nilefisk som man kan sætte sådan en sæbe beholder på

• #23   26. jun 2011 shell i ølstykke smiley

Kommentér på:
Tankstationer med højttryksrenser.. Hvilke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce