{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

sierra doch, lille slange på benzin tank?? {{forumTopicSubject}}

tænkte på om der var en der kunne fortælle mig præcis hvad den lille slange på toppen af benzin tanken er til?? er det noget vacum?? for min sierra har i et godt stykke tid kørt underligt,vil ikke altid trække, som om den mistede benzintryk eller noget i den stil, har så skiftet pumpe idag, og samtidig opdaget at den lille slange som sidder på tanken ved siden af pumpe dækslet var klemt helt flad, kan det ha haft noget at gøre med den har stået dårligt i tomgang engang i mellem, og at den mistede trækkraft i ny og næ. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sierra doch, lille slange på benzin tank??
  • #1   25. jun 2011 Den lille slange skulle gerne kun være til udluftning så du ikke suger din tank flad. Hvis den er stoppet, så kan du godt miste benzintryk fordi den ikke kan trække luft ind i tanken til at erstatte det brændstof der bliver fjernet.

  • #2   25. jun 2011 sorry mit net fucked up, sletter de overskydene indlæg når jeg få lov..

  • #3   25. jun 2011 Den lille slange er kun til at tanken kan komme af med luften når du tanker din bil... Ellers ville den "bøvse" benzin ovenud når du tanker...

  • #4   25. jun 2011 #R.J Motorsport #....Hjælpende hånd givet smiley

  • #5   26. jun 2011 tusind tak.det hjalp heller intet at skifte pumpe-filter osv., den opføre sig stadig som om den er ved at kører tør i ny og næ. men holder man gassen samme sted, ´foreksempel halv gas, så kommer den efter lidt tid på alle 4 igen, mangler trækkraft når den kører uden uden at sprutte og hakke, men ha her til aften taget indsugning manifoldet af den og tjekke for utæthedder selvom det ikke er længe siden jeg total renoverede toppen totalt med nye pakninger osv,

    det jeg håber er det glædelige er så at på cyl4 var der tydelig spor af pakningen ikke har lukket ordenlig tæt, så håber det lykkedes denne gang


Kommentér på:
sierra doch, lille slange på benzin tank??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce