{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Transformers 3 - 3D {{forumTopicSubject}}

Var inde og se den i aftes med en kammerat og havde valgt ikke at se nogen trailer eller andet så jeg var "blank" da den gik i gang ..

NØJ hvor blev jeg skuffet .. Det er ligesom en kæmpe gang hulter-til-bulter .. Det kunne NÆSTEN lige så godt ha været en eller anden rum film - skal nok stoppe nu så jeg ikke afslører noget ..
Men jeg er virkelig KAMP skuffet ..
Ud af 5 stjerner vil jeg give den 1
* stjerne !!
Men skal naturligvis ha den på dvd til samlingen alligevel men der bliver ikke før man kan få den for et slik

Vil gerne debattere filmen når flere har set den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transformers 3 - 3D
  • #1   30. jun 2011 Åh nej, endnu en film der garanteret er blevet ødelagt af 3D.

• #2   30. jun 2011 det var nederen og høre havde sat mine forventninger sån i vejret da jeg sys de sidste 2 er fede :S

• #3   30. jun 2011 Har kun hørt god feedback fra mine øvrige venner, vender stærkt tilbage efter jeg har set den i morgen aften.

• #4   30. jun 2011 ja flere feedack kan først se den lørdag

• #5   30. jun 2011 Jeg syndes den var god, men dog får den kun 4 ud af 5 stjerner
    pga. 3D ødelækker filmen smiley

• #6   30. jun 2011 Så rådet er at se den uden 3D ?

Er godt nok også kun blevet skuffet over 3D siden Avatar. Eneste film der kunne bære det skidt.

• #8   30. jun 2011 syntes den er kamp fed, blev på ingen måde skuffet over den, syntes historien og alt bare passet og gal nogen fede scener, dog er 3d efekten lidt skuffende, men giver den stadigvæk 10 ud af 10, men vi så også alle tre på en gang i tirsdags:-)

• #9   30. jun 2011 Så den i torsdags. Jeg havde ikke så store forventninger til den, men må indrømme at jeg synes at den var fed. Synes egentlig at historien er ok...

9/10

• #10   30. jun 2011 Havde ikke set Trailer så havde minus forventninger til filmen.

Den nye Transformer Babe når ikke Meg til sokkeholderne. Men oki lækker.. Det er meget fedt med den historie der kommer i filmen. Men det er ligesom lidt at koge suppe på gamle ben.. (Lidt tyndt i en 3'er)
    De sidste 20min af kamp scenen kunne de godt klippe fra for min skyld. Lidt for meget "let's get the hell out of here" og så samme sætning igen 10sec senere i næsten 20min. (overdrivelse fremmer forståelsen)

Ultimativ city destruction film.

MB rating : 7/10

• #11   30. jun 2011 PS. Jeg syntes ikke 3D gør den bedre.. Mega irriterende i starten når skuespillerne går tæt forbi camera, eller nærmest mooner camera manden. (mand i lysebrune bukser på kontoret)

• #12   30. jun 2011 Nåe men kan da forstå på det hele at jeg er mere negativ overfor filmen en de fleste .. Syntes bare den er aaalt for forvirrende og flyver rundt i mange forskellige ting samt at mange af robotterne er blevet gjort for menneskelige og JA som MB . siger så er den kamp scene i byen blevet strækt over aalt for lang tid og alle de "rumskibe" hvor fan' kom de pludselig fra .. nej nej, no go for mig.. hehe

• #13   3. jul 2011 så den i dag .. den er sku meget fed

• #14   3. jul 2011 Skulle have set den i går, men vi nåede at drukne halvt inden filmen startede. Skulle se den i Falkoner Bio, og smuttede så på McDonald's inden filmen startede. Inden vi var færdige der, var hele København drunket. Vi fik pengene tilbage, da vi var gennemblødt, og ville hjem med bilen inden alle veje var lukket. Det var en større opgave, da alle veje VAR lukket! ... En snørklet vej igennem Nørrebro og vi fandt hjem..

Gosh - der var meget vand!

- vi prøver igen i dag, eller en af de kommende dage. Vil se Transformers i biffen! smiley

Kommentér på:
Transformers 3 - 3D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce