{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

totalrenoveret topstykke? {{forumTopicSubject}}

Har bestilt et hjem, men er lidt i tvivl mht monteringsproceduren. På min gamle top har jeg mærket op på selve knasterne, så jeg ved præcis hvordan de skal ligge. Med en ny top med nyt alting, er der vel ingen mærker på selve knasterne, så hvordan ved man at de ligger rigtigt?
Jeg har drejet krumtapen til tdc, er der guidemærker til det på knasterne? Har afmonteret knasthjul osv.

Takker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  totalrenoveret topstykke?
  • #1   9. jul 2011 Hvilken bil/motor?


  • #2   9. jul 2011 Sorry, vectra b x20xev smiley

  • #3   9. jul 2011 du skal såmænd bare monteret knasterne, således at det passer med de to mærker på knasthjulet er over for hinanden, de kan jo kun sidde på en måde pga. den not der er hvorpå de skal sidde. evt. ligge knasterne løst på (ved godt den er lidt uhandig), vend den indtil noten passer med at når du sætter knast hjul på så passer mærkerne nogen lunde, og så spænd den ned med den korrekte procedure, du kan altid lige dreje de enkelte par tænder der ikke passer, på plads lige før du monterer tandrem. Selvfølgelig vigtigt stemplerne står som de skal altså i ØD/TDC smiley

  • #4   9. jul 2011 Ronnie: Super, så er der ikke så meget hokus pokus i det.Var lidt nervøs for, om de kunne stå en helt omgang forkert, men hvor not osv tilsyneladende sad rigtigt. Men det giver selvfølgelig mening at 360 grader rundt, så er knasterne tilbage til udgangspunktet. Krumtappen er vel altid 2 gange rundt, før den er tilbage til udgangspunktet? Jeg siger mange tak smiley

    Så skal det topstykke bare lige dukke op.


  • #5   9. jul 2011 så lidt smiley

Kommentér på:
totalrenoveret topstykke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce