601 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Astra"
astra j
min astra j 1,7 disel har de sidste par dage skrevet reduceret motorefekt når den går i tomgang også går den ud , den startet fint igen og den trækker og køre som den skal og ingen motor lamper lyser...
min astra j 1,7 disel har de sidste par dage skrevet reduceret motorefekt når den går i tomgang også går den ud , den startet fint igen og den trækker og køre som den skal og ingen motor lamper lyser...
Skrevet af: Erik N - 13. jan 2024
Astra H
Jeg har en astra 1.6 benzin fra 2005, den har nogle små udsætter når den kører friløb, dvs hverken trækker eller motorbremser, jeg har haft computer på og den viser ingen fejl, er der nogen der har e...
Jeg har en astra 1.6 benzin fra 2005, den har nogle små udsætter når den kører friløb, dvs hverken trækker eller motorbremser, jeg har haft computer på og den viser ingen fejl, er der nogen der har e...
Skrevet af: Henrik H - 10. jul 2022
Astra
Kigger i ikke forbi min Astra og smider en bedømmelse? Gerne medfølgt af en kommentar! På forhånd tak. Rune
Kigger i ikke forbi min Astra og smider en bedømmelse? Gerne medfølgt af en kommentar! På forhånd tak. Rune
Skrevet af: Rune K - 7. apr 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.146
Pris 800kr
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 391
mar 2004
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 10 Emner: 41 Svar: 270
Astra
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside