25. jul 2004 Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.234
Review : 'Super 8' {{forumTopicSubject}}
Goonierne møder Godzilla i seneste scifi kreation fra J.J. Abrams.
Desværre alt for utroværdig storyline og lidt for meget børn-redder-verden, gør dette ellers lovende popcorn-blast en tand for udvandet for undertegnedets smag.
Sad mange gange under filmen og rystede på hovedet over den meningsløse handling og de urealistiske beslutninger, som de forskellige karakterer tog. Jeg kan desværre ikke gå i detaljer, da det vil røbe for meget af filmens handling
Overall vil jeg ikke betegne den som direkte seværdig, men traileren samt Steven Spielbergs navn har solgt den godt, så var meget nysgerrig og havde egentligt ret høje forventninger. Dog bør man dog se den, alene af den grund for at ha' set den - hvis det giver mening
Om ikke andet er den ikke decideret dårlig og mange vil muligvis kunne se igennem fingre med de detaljer jeg hæfter mig ved. Er kendt som flueknepper
Pappi-rating 5 / 10
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Men havde ret høje forventninger til den og blev sgu en smule skuffet må jeg indrømme. Var en af de film hvor jeg sad tilbage med følelsen af, at det ikke var et must at have set den i biografen.
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
Jeg har godtnok overvejet den lidt.
Men jeg har heller ikke været sådan helt vildt tændt på og se den.
Så det lyder som en god ide og spare de penge denne gang
mar 2004
Følger: 90 Følgere: 89 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 965
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 261
"SPOILER"
For mit vedkommende er det nutidens svar på ET.
"SPOILER SLUT"
Syntes den var super godt skruet sammen, med en flot skuespillerpræstation af de unge mennesker. Skal helt sikkert købes, når den udkommer.
9/10 herfra
mar 2007
Følger: 92 Følgere: 83 Biler: 6 Emner: 89 Svar: 1.622
langtrukken og skide kedelig
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 2 Svar: 474
Enig - Var inde og se den idag, og det levet faktisk op til alle forventinger!
***** SPOILER ******
***** SPOILER ******
***** SPOILER ******
***** SPOILER ******
Til alle jer der snakket om "Børn der redder verden" Fulgte i så overhovedet med i filmen?
For det første var der ikke en eneste trussel rettet mod hele verden, for det andet redder de børn kun sig selv, og ingen gang det formår de særlig godt - Og det lykkes da kun fordi de finder ham Dr. Woodwards gamle film og notater.
+ At filmen handlet jo sådan set bare om et rum væsen som E.T, der bare gerne ville hjem. IKKE at smadre hele verden som i mange andre film.
Synes det var en serdels god film. der fik en til og tænke tilbage på film som "Lost boys" og "Monster Squad" generen hvor der er nogle børn der er oppe mod noget man ikke lige møder hver dag, blandet med lidt "District 9"
Eneste ting jeg måske synes var lidt langt ud var at toget gik SÅ meget i smadder som det gjorde pga. den lille bil - Også skete der ikke mere med bilen :s
********END OFF SPOILER*****
Den fanget mig helt fra start af, super skuespil og rigtig flotte effekter, og der var ikke rigtig noget hvor jeg tænkte "Det der ser alt for fake ud" Det spillet bare rigtig godt det hele. Synes også det er en af de film hvor hver scene faktisk har et får mål i filmen, der var ikke rigtig nogle scener hvor jeg tænkte, den kunne godt have været undværet eller nu trækker de det vist i lange drag.
Super film som jeg synes alle skal se, da det enten er en man vil elske eller vil hade, som det også var med "District 9"
8-9/10
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 2 Annoncer: 1 Emner: 388 Svar: 4.337
Jeg synes der massere gode scener, god action og godt skuespil men det er muligvis den tyndestes historie nogenside i en film...
Draabys Rating 6/10
Review : 'Super 8'
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside