{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford fælge
  • #3   13. aug 2011 øv det var godt nok ikke meget : / slet ikke når jeg har kigget på fælge til 10 uden dæk

  • #5   13. aug 2011 har slet ikke undersøgt nyprisen men for de andre fælge i samme størrelse er det ca. 8 + dæk og på dækmønsteret kan man ikke se de har kørt 6000.

  • #7   13. aug 2011 Smart salgs triks smiley

  • #8   13. aug 2011 Ja alu fælge skal man købe om vinteren. For der begynder folk at mangle penge og så ryger deres alu billigt til salg måske osse forde de ved de vil ha nye til næste sommer. Og da der ikke er meget bud efter alu fælge når det vinter ja så daler prisen på dem. Og stiger så igen til forår. Og det modsatte med vinterfælge. Dem skal man købe når der sommer og sælge når det vinter.

  • #9   13. aug 2011 jeg kan bare ikke se hvad nyprisen har med noget at gøre.

    min cos kostede 600k fra ny hvis man bestilte den med det udstyr den har.

    så nu koster den 100k som er 500k billigere.

    btw. fælgene alene kostede 15k. for mange år siden.


    prisen er den du får det solgt til. hvis det er for dyrt bliver det ikke solgt med det samme. er det for billigt så er der mange der vil købe.

    hvad forventer du af pris. og har du pladsen til at vente længe på en evt køber.


  • #10   13. aug 2011 har pladsen til at vente længe på en køber fordi jeg køre med dem til de bliver solgt.
    håbede måske på man ville kunne få 5-6 kilo for dem


  • #11   13. aug 2011 Hvis det dem man kan se du har på. Så tror jeg ikke du skal regne med at få over 4000 kr for dem. Måske de flotte og nye. Og meget mønstre på dem endnu. Men de jo ikke noget særligt. Vel osse der for du selv vil af med dem. Hvorfor ikke bare bruge dem som vinter alu fælge ? De alu fælge jeg har på min mondeo sætter jeg mine vinter dæk over på her til vinter. Og så købe jeg noge 18" til næste sommer

  • #12   14. aug 2011 Jeg købte et sæt sprit nye Fiesta Sport fælge ved Autohuset Vestergaard Odense. Var vidst ca 4.800 incl moms uden dæk. Hvis fælgene er fejlfri, så er 3.500 - 4.000 ikke urimeligt.

    Niels


  • #13   14. aug 2011 Thomas p: ja kunne godt bruge dem til vinter men forhandlede mig til et sæt fælge med vinter dæk da jeg købte bilen. Og ja er også derfor jeg vil af med dem er lidt kedelige

Kommentér på:
ford fælge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce