{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.664 visninger | Oprettet:

A4 læder kabine, S4 eller RS4 kabine hvor ? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Er der nogen af jer der ved om der er et firma som hjemtager kabinet til vores B5 modeller. Jeg vil sindsyg gerne have en lækker S4 kabine i, enten i læder, del læder eller muligvis stof, har set en herinde med en sindsyg fin recaro S4 kabine i grå. Ved ikke om RS4 kabinen passer i, da min er en sedan, har dog aflåseligt split bagsæde i min, ved ikke om det gør forskel.

Alfa omega er at kabinen skal være helt i orden, da jeg er ret hysterisk med det ikke er i orden. Dørsider må der meget gerne være med også.

Har i nogle link til nogen som sælger og tager dem hjem, jeg kan nemlig ikke tysk og fatter derfor ikke det der Ebay, har aldrig handlet der. Jeg har original veleour kabine i nu, den er super flot stand og man sidder godt, syntes bare nogle sport sæder er federe, drømmen er nok læder/alcanta S4 kabinen, gerne med blå alcantare eller hvid, men den blå er rigtig fed.

Håber i nogle bud og hvad ligger de i, kan man få noget rigtig flot og i orden for omkring 10.000 kr.

Mvh. Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A4 læder kabine, S4 eller RS4 kabine hvor ?
Kommentér på:
A4 læder kabine, S4 eller RS4 kabine hvor ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce