3.663 visninger
|
Oprettet:
Fjerne undervognsbehandling {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har for et år eller mere fået bilen givet undervognsbehandling og der har de givet motorrummet også men sprayet noget videre vildt så er ikke så kønt og nu vil jeg gerne fjerne noget af det.
Hvad er godt til denne opgave?
Det skal kunne klare motorrummets plast og hvad gør jeg nu der er eldele dernede? Vil heller ikke skabe rust eller andre elektriske problemer for mig selv.
Kan noget APC mon gøre det?
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
Hvis det sidder i tykt lag kan en pensel med fordel bruges, men ellers er en fugtet klud glimrende til jobbet.
Og ved næste behandling kan du forespørge undervognscentret ikke at pladder der op i motorrummet, eller om de vil skærme motoren fra.
Sådanne ønsker er ingen problemer hvor jeg får min behandlet. Og der kan bilen også blive dækket helt ind i plastik, så der heller ikke kommer olietåge på bilen (som gør at de renser lakken kemisk og dermed fjerner AL forsegling og voks)
maj 2010
Følger: 51 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 276
Men ellers rigtigt mange tak nu ved jeg hvad jeg skal ud og lede efter, SILIKONEFJERNER
jul 2003
Det efterlader en fedtet hinde over hele bilen, og den bliver renset af kemisk med damprenser. Den type rengøring fjerner al forsegler og voks.
Så har man en bil der er lakplejet er det en fordel at vælge et sted, hvor der bl.a er mulighed for plastafdækning af lakken således 99% af lakken ihvertfald ikke behøver renses.
maj 2010
Følger: 51 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 276
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 865
Ved du hvor man kan købe det der siliconefjerner henne?
Synes jeg har kigget flere steder, men har ikke fundet det indtil nu. Er det også noget "menigmand" kan få fat i?
Good point i øvrigt med plastafdækning af lakken - jeg vidste ikke, at de fjernede den fedtede hinde med noget der nedbryder forsegler og voks!
jul 2003
Jeg er for lækker - Køb det i porten ved en autolakerer, der er det sikkert billigst, for ellers skal det nok købes ved lak og industri leverandører.
Fjerne undervognsbehandling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside