{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Hævet ladetryk til 11 PSI ca. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge-

har sat boost controller på min liner idag . og sat den til af køre 11 psi . Snakkede så med en mekaniker som der frarådet mig fra bare af sætte en boost controler på uden af gøre noget andet :S? men hvorfor må man ikke bare det ? kan luftmasse måleren ikke rekulere det når jeg kun har hævet den 0.3 bar ca+


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet ladetryk til 11 PSI ca.
  • #1   28. aug 2011 så vidt jeg ved kan man hæve ladetrykket til 0,85 bar på en gts-t uden der skal gøres andet..

  • #2   29. aug 2011 Det er ALTID en go ide at få tjekket blanding.. kender en der lige har måtte bygge ny motor fordi han har kørt med lidt mere tryk i gennem lang tid... Hvis den går bare en smule for mager så er det bare et spørgsmål om tid før der går et stempel eller værre..

    hvis du har en power FC så kan du jo få den justeret ind til mere tryk. Så hvorfor ikke bare gør det? Så kan du jo komme op og køre 0,9-1 bar og rigtig få gang i den.
    Når bare den er mappet ordenlig ind så skal det nok holde.


  • #3   29. aug 2011 Martin H - kender du en der har styr på den der power FC som kan køre den ind?

  • #4   29. aug 2011 Morten som skriver ovenfor kan gøre det sammen med hans bror mikkel er jeg sikker på :)... De har ret godt styr på det der smiley
    Ellers kan Rene fra turbomotor.dk også og har mange års erfaring.


  • #5   29. aug 2011 De er bare begge i jylland smiley

  • #6   29. aug 2011 Ja det er her det sker ;)...
    Der er også nogle på sjælland... kender dem bare ikke lige.


  • #8   22. aug 2012 Har du en anden Motorsryring på?!.. Så du kan få den kørt ind til det ladetryk?...
    Hvis ikek vil jeg på det kraftigste fraråde dig at køre over standard tryk!.
    Man kan godt køre 0,7 på standard motrstyring, men du skal ha en justerbar bensintryks regulator på så du kan give den lidt mere og du skal få dit AFR tal tjekket hvis det skal holde!... Ellers kan du meget hurtig smadre din motor.

    køre du helt op på 1bar -1,5bar så skal du smide mange penge i den før det kan følge med... Større dyser, programerbar motorstyring, større benzinpumpe mm.

    Hæve ladetrykket gøre med en boost conroller. Prøv at google det lidt. Der finder mage typer til mange forskellige priser.


Kommentér på:
Hævet ladetryk til 11 PSI ca.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce