{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

opel astra opc 2007 {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en opel astra opc fra 2007, jeg har skiftet nogen dele på bilen som insugnings manifold, begge kat er erstattet med 3" rør, tændings rør, hks filter 1,9cdti insugnings slanger. og termometer. jeg har haft den på rullefælt og resultatet bliv 275 hk og 370 nm. dette resultat er uden at jeg har fået den chippet, og jeg har beviset på papir, lavet i nordicturbo.

ønsker at hører hvis det er muligt, fordi der mange der ikke tror på det, selvom jeg har beviset på papir. er der nogen der har oplevet noget lignende, eller ved mere til det.

tak for jers tid.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel astra opc 2007
  • #1   3. sep 2011 Tjek vxronline.co.uk...
    Der når de omkring 290hk.. uden en chiptuning..
    men med 3¨ ustødning, intercooler, luftfilter osv...
    efter en chiptuning omkring ca. 315hk...


  • #2   3. sep 2011 Det lyder realistisk nok..
    hvilken indsugnings manifold har du brugt?


  • #3   4. sep 2011 Altså dem som ikke tror på det, hvad regner de lige med at der skal til for at hente 35 hk på sådan en motor ?

    De må da umildbart ikke vide specielt meget omkring det, bare ved hjælp af dit filter samt at fodre din bil med noget godt benz 99, så burde du allerede have hentet mellem 10-20 hk, og de sidste bør du nemt kunne have fået ved hjælp af dine udstødnings ændringer.

    Men tjek helt sikkert VXROnline, der kan du finde tråde omkring alt hvad der er lavet, og også se hvad andre har fået med samme opsætning.


Kommentér på:
opel astra opc 2007

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce