{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

"problemer" med anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har lige siden jeg har købt bilen haft "problemer" med at når jeg slukker bilen, starter anlægget forfra. Forstået sådan at den ikke husker hvilken sang den var igang med, eller hvilken indgang den spillede fra (CD, Radio, USD, Aux, SD kort)

Jeg har ladet mig fortælle at det var fordi jeg skulle bytte rundt på to ledninger, mener det var konstant strøm, og tændings strøm..

Dette virker tilsyneladende ikke, medmindre det er en 5sek slukning af bilen..

Har også ladet mig fortælle at det er en manglende plus (konstant strøm) ?? Lyder dette rigtigt ?
Og i så fald, hvordan trækker jeg den lettest ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "problemer" med anlæg
  • #1   8. sep 2011 Hejsa. Så vidt jeg kan huske, er det en memory forbindelse( mener det er en gul ledning) der skal have konstant spænding. Du må ikke hænge mig op på det, men mener det var det jeg gjorde engang, hvor jeg havde de samme problemer med anlæget...

• #2   8. sep 2011 Jeppes svar lyder korrekt - længe siden jeg sidst har skruet anlæg, men memory skal i hvert fald have konstant plus, så hvis den ikke får det, skal du indstille radio osv hver gang smiley

• #3   10. sep 2011 Jeppe K og Smølfen - Det er den gule og blå (mener jeg) jeg netop byttede rundt, men det virker kun ved et ca 5sek. stop af bilen.. Men det er nemlig det smølf, skal nemlig indstille anlæg hver gang, er det er sku blevet for træls nu smiley

Hvis det nu er fordi jeg mangler den ledning med konstant spænding, hvordan fanger jeg så den lettest ? Tændingen eller batteriet eller ? smiley

• #4   10. sep 2011 Den er ikke blå, den er rød. Ellers har du fusket med noget forkert smiley
    Så vidt jeg husker, er en af de blå, din antennen...

• #5   13. sep 2011 Ja det er heltsikker den røde og gule ledning, hvis det er så kan du tage en Spændingstester og måle dig frem til om der er konstant strøm og om der kommer spænding på når du drejer nøglen smiley

Kommentér på:
"problemer" med anlæg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce