{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Fredag den 30/9 {{forumTopicSubject}}

super god aften, der blev delt lidt bøder ud, jeg var selv en af de (u)heldige der fik en pga politi manden er blind og ikke kan se at det ikke var tågelys jeg havde på plus han ikke kan hans §. nå men nok om det, jeg er ved at være ret træt af de få arrogante crew membere. (ikke alle, men nogle få) de kan sku ødelægge ens fredag aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fredag den 30/9
  • #2   2. okt 2011 jamen, har et par gang oplevet at nogle af dem tror de ejer det hele, og at det kun er dem det handler om ikke om den gode fredag aften som det peljer at være,

• #3   2. okt 2011 Michael A.... Nu skal jeg ikke kunne sige hvad det har drejet sig om. Men der har været nogle "drenge" der ikke har kunne opføre sig ordentligt når ordensmagten er på besøg på striben. De er med til at ødelægge den "tillid" vi har arbejdet hårdt på at opnå hos Bla. politiet. Så derfor er crewet nød til at gå lidt mere streks til sagen og kan måske for nogen virke lidt arrogant. Det er beklageligt, men håber vi kan opnå den gode ro og orden vi tidliger har haft på stedet også når der er besøg af reklame vognene.

Håber det giver dig en forklaring på den oplevelse du desværre har fået dig.

• #4   2. okt 2011 Henrik. det er helt iorden. grunden til jeg fik en anmærkning, var fordi han mente at jeg kørte med tågelys, hvilket jeg ikke gjorde, men derimod nogle få dioder. men syntes da kun det er gået ned ad bakke for striben. der er flere og flere der får bøder, politiet kommer mere og mere. men oaky det er jo også snart julefrokost tid. plus folk der ikke overholder regler ang prøveplader/ikke gyldige plader

• #5   2. okt 2011 Det er jo ikke striben´s skyld folk får flere og flere bøder. Der er kun en der er skyld i det, og det er den der tager chancen =o)

Men du har ret i at der er kommet meget mere politi det seneste stykke tid. Også derfor vi alle skal opføre os ordentlig både når de er på stedet men også i alt almindelighed.

Striben har været (er) i krise hvad crew angår, og derfor ønsker vi inderligt at der er nogen der vil give en hånd med hver anden fredag. Vores nuværende crew knogler r.... ud af bukserne for at få det hele til at hænge sammen, selv med det lave mandskab. Så vi søger pålidelige medlemmer af striben der vil lave et godt stykke crew arbejde med resten af vores crew.

• #6   3. okt 2011 rimelige ringe den der med bøder! men ja vi arbejder virkelig hårdt på at det skal blive bedre! og mener selv at det har kørt helt perfekt de sidste to fredage ihvertfald fra crews side! og er ked af at sige det men der vil altid være nogen der føler sig stødte, men se det nu i et større perspektiv det er mange biler og mange mennesker vi skal ta hånd om og at lige nøjagtig du får en dårlig oplevelse er beklageligt men det er hverken første eller sidste gang at det vil forekomme!! vi er altså os kun mennesker!

• #8   3. okt 2011 tak det er dejligt at høre

Kommentér på:
Fredag den 30/9

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce