{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

fusk eller sjusk?? {{forumTopicSubject}}

nåår de herre..

her forleden kontaktede jeg det autoriseret værksted, (sven engstrøm) hvor jeg købte bilen. for at spørger ind til hvilken olie bilen burde køre med, gearolie, motorolie, osv. gutten siger så til mig 5w/30 longlife olie, med hensyn til motorolie, hvor jeg derefter spørger ham hvorfor alle leverandøre inden for olie forskriver 5w/30 og at der der står 5w/40 i servicebogen alle de gange de har haft bilen inde hos dem.. han påstår så at det må være en fejl at der er skrevet 5w/40 på og at de kun bruger 5w/30 på deres chevrolet biler og 5w/40 på deres fiat'er da de os sælger fiat. når okay, tænker jeg så.. jeg kommer så hjem og checker de faktura'er jeg har liggende og sjovt nok står der 5w/40 olie og "performance olie" hva end det er.. når men nu har jeg så godt nok skiftede tilbage til 5w/30 godt ok havde det et lille forbrug i starten men det er os holdt op.. ved jeg ikke for meget ud af tag ned til gamle Sven og svine ham og hans forretning til det ender med han sender rockere efter mig (lol) og bilen fejler ikke rigtig noget.. ville bare lige dele dette med jer.. smiley

p.s sørg for at få skiftede gearolie fik det gjort igår og den køre bare vildt godt nu den har ihverfald fået nogle heste tilbage af det.. har kørt 81000km på den samme olie hold kæft hvor var den tung i gearene.. mener det skal skiftes hver 60000km..

olien der blev brugt:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5869309904&n=-2027216156&pn=-1277685708
blandede med..
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5869309904&n=-2027216145&pn=-2027216021


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fusk eller sjusk??
Kommentér på:
fusk eller sjusk??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce