{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.028 visninger | Oprettet:

stabilisator bolt (kødben) spores efter skift? {{forumTopicSubject}}

hey smiley

overskriften siger lidt sig selv,
men som sagt jeg skal ha skiftet stabisator stænger bag ,
men er i tvivl om det kun er den ''bolt'' eller også andet jeg skal skifte når det er den siger klunk bagfra,

er der evt nogen som vil sende et link på det jeg skal bruge?;)
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5875899354&n=360827435&pn=473514320

sådan en skal jeg bruge ikke? smiley og hvad mere.


og skal bilen spores efter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stabilisator bolt (kødben) spores efter skift?
  • #1   4. okt 2011 Den du skifter her, er den LODRETTE stab-stang og den skal der ikke spores efter bagefter. Det er den vandrette der skal sporing til efterfølgende.

    Skal selv have mine 2 skiftet om 14 dage, sammen med et komplet sæt bagbremser og jeg har forhørt mig direkte ved Superdækservice da jeg fik den 4-hjulsudmålt for 1 år siden. Der skulle de nemlig ikke skiftes, men havde hørt om det så skulle lige tjekke op på det smiley


  • #2   4. okt 2011 Men der er 2 udgaver af det kødben du har fundet, den ene hvor enderne går hver sin vej (den du har fundet) og så http://www.thansen.dk/product.asp?c=5875899354&n=360827435&pn=1545201110 som er lidt anderledes.

    Så ned og lig under bilen så du kan se hvordan den helt præcis ser ud, eller køb begge og returner den du ikke skal bruge bagefter smiley


  • #3   4. okt 2011 har kigget og der er en som står lodret og ser ud som den jeg har linket til smiley
    og så skal jeg ikke ha den sporet smiley

    for kiggede lidt på det og det er der jo ikke det store i at skifte dem ?


  • #4   4. okt 2011 min fætter og jeg opgav sidste år at skifte dem, da det sidder rimelig bøvlet på bagsiden af bremserne...

    Nu kommer min far så op og skifter dem samtidig med at han skal skifte mine bremser så når det hele er pillet fra hinanden alligevel så bliver de skiftet.
    For der er nada plads derinde til noget som helst...


  • #5   4. okt 2011 okay. smiley
    tak for hjælpen. jeg vil starte med at skifte stabilisator stængerne smiley


  • #6   4. okt 2011 J R - min fejl - det er i fronten der er 2 forskellige udformninger og længder smiley alt efter hvornår den er bygget.

    Mine skal bare smadres af og så på med de nye, de gamle kan man jo ikke bruge til noget som helst alligevel smiley


Kommentér på:
stabilisator bolt (kødben) spores efter skift?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce