{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Forskærm/forskærme {{forumTopicSubject}}

Jeg går og skal have skiftet venstre forskærm på min bil, og vil derfor høre om hvilke forskærme som vil passe til min 206 gti..
Har hørt/ved at de er lidt bredere end de "almindelige" (mindre motorer) af 206'eren, men kan en s16 og en 2,0 HDi's forskærme passe (pga. de har tågelygter), for synes jeg har hørt det fra nogen men er blevet i tvivl.. Så kunne godt tænke mig at høre om det kan lade sig gøre. :o)
Håber nogen kan hjælpe mig..

Hvis nogen har en/flere (ligegyldig farve) liggende er jeg interesseret, helst gerne i Jylland..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskærm/forskærme
  • #1   5. okt 2011 ja gti og 2,0 HDI passer ihverfald smiley

og vil råde dig til ikk at købe en ny forskærm men køb en original fra en anden 206´er ellers holder den ikk så længe og får lettere buler. fik skiftet min ene forskærm (forsikrings skade) ved peugeot i horsens og de klytrøve satte en billig lorte skærm på så efter 2 mdr var den begyndt at ruste og man kunne trykke en bule med sin lillefinger i den forpulede klytrøve.

der med sagt at jeg aldrig vil råde nogen til at få lavet deres bil ved peugeot horsens da jeg har oplevet flere af disse episoder ved dem som montering af defekt ABS føler, forkert inderskærm osv

• #3   5. okt 2011 tror også det var fordi at de ikk havde behandlet skærmen ordentlig efter lakering for det passede med at det var de kanter der ville røre gulvet hvis man bare have lagt den der og skubbet rundt med den.

• #4   6. okt 2011 Takker for svar, jeg har kontakten en hugger om det så får en ny skærm inden længe.. :o)

Kommentér på:
Forskærm/forskærme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce