{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Toyota Carine E - spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Daw's de damer smiley

Jeg har jo erhvervet en Carina E, og nu nærmer vinteren sig desværre suk. Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i mener er bedst omkring vinterdæk/fælge. Da jeg har kigget på et sæt 14" stålfælge med vinterdæk men er 14" tommer ikke lige lovlig lille? så jeg ville gerne høre hvike erfaringer i har gjordet jer på om det bedste er 15" osv mht tl vinter kørsel i sådan en Carina E smiley Mvh Has

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Carine E - spørgsmål
  • #1   11. okt 2011 Kør du bare på et sæt 14" kører ganske fortrinligt på sådan et gammelt lokum smiley

• #3   11. okt 2011 Mathissen du forstår da at udtrykke noget så yndefuldt smiley

Tine, hvis du havde spurgt Toyota i aalborg så fatter de sgu en skid hehe

• #4   11. okt 2011 Som Tine er inde på, er der forskel på GTi og "alle de andre".

Jeg ville vælge den størrelse der er billigst at købe dæk til - men så til gengæld købe et godt dæk.
    Der findes ikke noget meget værre (og farligere) end vinterdæk som skøjter rundt. Jeg vil personligt varmt anbefale Michelin Alpin A2 - A3 er så den nyere model og omend A2 er fantastisk, vil jeg mene at A3 er endnu bedre.

• #5   11. okt 2011 Det kan vidst ikke siges meget mere enkelt end jeg gjorde smiley
    Står selv med den "store" beslutning hvilke dæk fruen skal ha' på hendes Corolla stw, og er kommet frem til lige præcis det som Smølfen skriver, med at finde den billigste størrelse, og så købe nogle gode dæk af det ene eller andet mærke smiley

• #6   11. okt 2011 Bjørn du kan give mig nogle kan du smiley

Kommentér på:
Toyota Carine E - spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce