{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Forkerte bremseklodser {{forumTopicSubject}}

Hej Honda folk smiley

http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=85506

se fotoalbum smiley

Jeg bestilte nye bremseskiver og klodser fra MTEC da det var til en god pris. Men da jeg skulle skifte klodserne passede de slet ikke. Nogen der ved hvorfor og hvad de måske i stedet passer på?

Havde også problemer med at afmontere de gamle bremseskiver. Center bolten sidder for godt fast til at jeg kunne få dem af. Nogen der har et trick der kan hjælpe? eller skal man bare have fat i en stor moment nøgle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkerte bremseklodser
  • #1   17. okt 2011 Hmm, det ville jeg heller ikke mene, men det så altså ud somom at møtrikken holdte på skiven og jeg kunne ikke få den af da jeg forsøgte. Men skal nok passe at klodserne er til en MB så, for MTEC ligger i england.

• #2   18. okt 2011 Der sidder to små umbraco skruer og holder den fast, men troede som sagt også møtrikken gjorde, men jeg prøvede så ikke at banke den af da jeg var bange for at ødelægge den smiley Ved du om MTEC også har klodser til min model så? for så kunne det jo være de ville lave en ombytter...

• #3   5. nov 2011 jeg tror godt at jeg kan opklare lidt for dig.. jeg arbejder hos autobremsen og har lige haft en lign. sag. de klodser du har fået hedder formentlig nk vare nummer 224009. der findes et sæt klodser som er stort set magen til dine bare lige en tand højere som hedder 222626. dem du formentlig skal skal har vare nummer fra nk 222625 og er 3 min mindre i højden. hvorfor at du har fået forkert klodser kan ejg ikke sige, jeg ved bare at der er fejl på nogle af civicérne i tech doc nummeret således at man får forkerte bremseklodser. skiver osv er det samme.

• #4   5. nov 2011 hmm jeg er lidt uforstående her.. på reg nummer kommer der netop de omtalte klodser frem, men de faktisk kloder som sidder på bilen, er noget helt andet. om tec doc ikke kan se forskel på eng. eller japanske biler skal jeg ikke kunne sige. jeg kan godt se pointen i at han har fået engelske klodser fra fimaet, men tec doc mæssigt tror jeg altså at det er noget andet..

• #5   9. nov 2011 helt enig.. som jeg skrev før, så virker det som om at der er fejl på enkelte honda civic, hvor er der byttet rundt på engelske og japanske modeller.

Kommentér på:
Forkerte bremseklodser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce