724 visninger
|
Oprettet:
quattro ? {{forumTopicSubject}}
har fået et godt tilbud på et komplet quattro sæt. og mit spørgsmål er så, kan det lade sig gøre at montere det på min b5 1.8t..
altså med bagbro og tank og udstødning ? om der er noget der skal skiftet eller rykkes eller sådan noget.. eller om det mere eller mindre bare er plug and play
håber i kan hjælpe mig
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 47 Biler: 10 Emner: 23 Svar: 80
jun 2003
Følger: 64 Følgere: 63 Biler: 6 Emner: 50 Svar: 290
som udgangspunkt er karosseriet det samme på fwd og quattro.
der skal muligvis bankes lige ud i kardantunnelen for at gøre plads til kardanen. du skal skifte hele bagbroen og hjulophæng. du skal have gearkassen med til quattro samt div ophænt og bøsninger og sikkert også mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.
Men mit spørgsmål er hvorfor vil du have quattro, det koster både brændstof og sek i optrækket???
vh Kenneth S
nov 2003
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 1.808
Men som der bliver sagt er alt muligt, men det er noget af et arbejde... der er slet ikk gjort plads til det under bilen...
hvis jeg var dig og ville have en quattro ville jeg købe en anden bil i stedet... evt. som mig finde en i tyskland...
det med at det tager optræk... altså nu ved jeg ikk om der er nogen der har prøvet at køre med quattro... men det er noget der virker... har kørt fra rigtig mange biler, fordi de fleste bare regner med det en en fwd... Men self. tager det noget fart når vi rammer på den anden side af de 100... Men der er ikk noget federe end når det er fugtigt, vådt eller sne, at man lige kan nå før den finde porshe der holder og giver den fuld gas... så glor de sku lidt...
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 58 Svar: 695
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 47 Biler: 10 Emner: 23 Svar: 80
jun 2006
Følger: 53 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 434
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 23
quattro ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside