{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

quattro ? {{forumTopicSubject}}

har fået et godt tilbud på et komplet quattro sæt. og mit spørgsmål er så, kan det lade sig gøre at montere det på min b5 1.8t..
altså med bagbro og tank og udstødning ? om der er noget der skal skiftet eller rykkes eller sådan noget.. eller om det mere eller mindre bare er plug and play smiley

håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  quattro ?
  • #2   27. okt 2011 morten: ja det ´var mit spörgsmål.. og det ka overhoved ikke lade sig göre eller hvad ?

• #3   27. okt 2011 det jo ikke rigtig at det ikke kan lade sig gøre. alt kan lade sig gøre hvis man har viljen og pengene smiley

som udgangspunkt er karosseriet det samme på fwd og quattro.

der skal muligvis bankes lige ud i kardantunnelen for at gøre plads til kardanen. du skal skifte hele bagbroen og hjulophæng. du skal have gearkassen med til quattro samt div ophænt og bøsninger og sikkert også mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Men mit spørgsmål er hvorfor vil du have quattro, det koster både brændstof og sek i optrækket???

vh Kenneth S

• #4   27. okt 2011 Kan kun sige at quattro er SUPER lækkert at køre med...

Men som der bliver sagt er alt muligt, men det er noget af et arbejde... der er slet ikk gjort plads til det under bilen...

hvis jeg var dig og ville have en quattro ville jeg købe en anden bil i stedet... evt. som mig finde en i tyskland... smiley

det med at det tager optræk... altså nu ved jeg ikk om der er nogen der har prøvet at køre med quattro... men det er noget der virker... har kørt fra rigtig mange biler, fordi de fleste bare regner med det en en fwd... Men self. tager det noget fart når vi rammer på den anden side af de 100... Men der er ikk noget federe end når det er fugtigt, vådt eller sne, at man lige kan nå før den finde porshe der holder og giver den fuld gas... så glor de sku lidt... smiley

• #5   27. okt 2011 nicklas: det nemlig lige det og hvor tit er det ikke vædt eller fugtigt eller sne i dk?? HEHE smiley

• #6   27. okt 2011 det er lige præcis optrækket og grip jeg tænker på også.. smiley og den eneste grund til jeg ville montere det var også kun fordi det var et godt tilbud smiley men tak for hjælpen smiley

• #7   28. okt 2011 Du skal VIRKELIG gide det, hvis du vil montere det på din egen. Da der er en hel i det... Det er ikke lige noget du gør på en eftermiddag! smiley

• #8   31. okt 2011 husk hele bunden af bagagerummet er mindre på en 4wd så du skal have bunden fra en 4wd med over på din egen

Kommentér på:
quattro ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce