{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

SPONSOR HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med lidt forskelligt, jeg søger sponsor der kan støtte mig i at køre racerløb, altså større med f.eks reservedele, penge, mm.
Jeg har prøvet og skrive en begyndelse på en 'ansøgning' omkring det, kan i hjælpe med at sige hvad jeg skal gøre mere, anderledes eller lave om . Læs og fortæl smiley hvis i kender sponsorere der måske vil hjælpe så SKRIV, og skriv hvilke sponsorer der muligvis ellers kunne hjælpe mig, har brug for så meget info så muligt, så takker for den hjælp i måske kan give mig?

Jeg er en ung pige på 20 der gerne så småt vil begynde ud udleve min store drøm, nemlig at køre racerløb, og det er så der I kommer ind i billedet for mig.
Jeg er en pige med benzin i blodet og kærlighed til biler, født og opvokset med det. Min far og bror har startet en team sammen, nemlig Hansson-Team, de har kørt i rigtig mange år, og det fylder enormt meget i hverdagen, altså i det hele taget bare en stor del af vores liv i hele familien, da vi alle elsker at følge dem og heppe på dem, men nu mener jeg selv at tiden er kommet til at teamet skal udvides. Jeg har et stort kærligheds forhold til gamle Mini Coopere, og jeg brænder for at kunne få lov at køre race i sådan en, lige pt. Køre min far og bror i to gamle MG’er, en MG TC og en MG TA utrolige smukke og charmerende biler, men da jeg føler mig usikker og skidt tilpas i at køre i en så utilregnelig bil, har jeg ikke lyst til at køre race i sådan en, selvom min far har givet mig muligheden for at låne hans. Nej jeg går og plager og ber min far om at vi skal investerer i en gammel Mini Cooper, da en af min fars bekendte har en til salg, det er desværre bare en stor sum penge der skal til, nemlig 170 tusind kroner, det er så der jeg håber I kan hjælpe mig lidt, hvis i kan/vil begynde at sponsorere mig enten med reservedele, en lille sum penge eller hvad i nu kan give mig, så er jeg sikker på min far gir efter og køber DRØMME bilen til mig! Jeg kan med sikkerhed garantere at jeg vil poste jeres reklamer over alt hvor jeg /vi vil komme, vil medglæde reklamere for jer med reklamer på både racerbilerne, privat bilerne, vores fan side på Facebook, vores hjemmeside på nettet – Hansson-team.dk og vores videoer af løbene på youtube, og hvis i har små flyers eller posters så vil vi tag dem med hver gang til race og dele dem ud og det samme vil vi gøre i hverdagene på arbejdet, skolen osv
.
Facts om mig:
Som sagt er jeg 20 år, bor derhjemme med egen bil, jeg studere HF på sidste år, i fritiden går tiden med arbejde i Fakta.

Facts om racerløbet:
Jeg forventer at skulle køre i 65-klassen

Er ikke færdig endnu.... men hjælp til mere tak

- Mia Hansson

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPONSOR HJÆLP
  • #1   31. okt 2011 Som start vil jeg gerne ønske dig held og lykke med dit projekt. Jeg har selv været med i et difting team de sidste 5 år og jeg ved hvor svært det kan være at finde sponsorer. Som regel er det en god idé først at vise hvad du dur til og derefter søge sponsor. Du burde også overveje at fokusere mere på hvad du kan tilbyde evt. sponsorer og mindre på hvad de kan tilbyde dig. Din ansøgning giver mig følelsen af at du er en forkælet lille pige, som kan snøre din far til at gøre alt for dig (købe en bil til 170.000). Som sponsor vil man jo klart fokusere på hvad du har at tilbyde dem og det er kun nævnt et sted i teksten (vil poste jeres reklamer). Tror du bør fokusere mere på at du kan være med til at reklamere steder, som det normalt ikke er muligt eller meget dyrt at reklamere og at du vil få deres reklamer til at nå ud til en masse potentielle kunder og at du på den måde vil kunne tilbyde dem billig og effektiv markedsføring evt. også komme ind på hvordan du kan være med til at forme et brand for den virksomhed du reklamerer for.

Endnu engang held og lykke

• #2   31. okt 2011 Stemningsbilleder og udtalelser i retning af "Hun er et stort talent" er selvfølgelig heller ikke dårligt.

• #3   31. okt 2011 Morten - Tusind tak for din henvendelse, Ja det fremgår nok jeg er en forkælet pige, men i denne sport må vi jo selv hoste op med pengene, og da jeg er studerende på 20 år, så ligger jeg ikke inde med 170 tusind kroner, derfor er min far en god hjælpende hånd som elsker denne sport, og betaler alt for teamet, så ja smiley

jeg har skrevet noget mere efter dette, som ser sådan ud :

Tanker om sponsoratet:
    Perioden:
    minimum for en sæson (1 år). Der indgåes meget gerne aftale om længerevarende sponsorater.

Hvad kan tilbydes sponsor:
    Vi kan tilbyde reklameplads på to biler der ikke køre ret mange af i dansk motorsport. Bilen er så speciel i dagens motorsportsfel men alligevel så kendt og elsker af det danske bilfolk at vi får mange hendvendelser fra folk både til løb og fra vores hjemmeside. Med andre ord – god eksponering og tilskuerrespons som igen giver god signalering af sponsornavne og som sagt kommende reklame på den Mini Cooper vi vil investere i.
    Vi har også muligheden for at tilbyde en masse logo eksponering, og din virksomhed bliver promoveret i en rigtig spændende sportsgren, som blandt andet bliver vist på TV samt i en række magasiner/blade.

Logo eksponering på racerbilerne
    Logo eksponering på kører dragterne
    Logo eksponering banner i telt
    Logo eksponering på styrthjelm og visir
    Anvendelse af racerbilerne ved udstillinger og salgsfremmende aktiviteter
    Anvendelse af mig til events og salgsfremmende begivenheder osv.
    Eksponering på teamtøj og privat
    Eksponering på alt pressemateriale og websites

Løbskalender, sådan så 2011:

Baneløb:
    30. april – 1 maj Ring Knutstorp
    13.-15. maj Mindeparken Århus
    28.-29. maj Padborg Park
    18.-19. juni Ring Djursland
    5.-7. august Fælledparken København
    28.-29. august FDM Jyllandsringen
    3. september Padborg Park
    1.-2. oktober FDM Jyllandsringen
    8.-9. oktober Padborg Park

Hillclimb:
    7. maj Rold Skov Hillclimb
    5. juni Ganløse Hillclimb
    2. juli Frijsenborg Hillclimb
    13.-14. august Munkebjerg Hillclimb og rallysprint
    17. september Fyns Hillclimb

Sådan kommer 2012 nogenlunde også til at se ud, dog er datoerne selvfølgelig lidt anderledes, jeg deltager i alle disse løb ovenfor.

Sponsorat synligt på:
    Reklamerne kan være synlige, på alle 3 racerbiler, køredragt, styrthjelm, visir, teamtelt, alm. tøj (skjorte, polo, cap o.lign.) Ved interviews og fotografering, personbil, trailer, samt på www.hansson-team.dk mm.

• #4   31. okt 2011 Se gerne bort for de stavefejl osv der er, er kun noget der er skrevet her og nu, skal selvfølgelig bearbejdes meget mere !!! smiley

• #5   31. okt 2011 Det er rigtig rigtig godt, så skal du bare arbejde på din indledning smiley

• #6   31. okt 2011 Jeps smiley det satme også det sværeste smiley !!

• #7   31. okt 2011 Det kan vi ret hurtigt blive enige om syntes stadig det er meget svært at finde det helt rigtige at starte med når jeg skal skrive til nogen smiley

• #8   31. okt 2011 Nemlig, det ikke nemt !

Har du evt. nogle firmaer du tror ville overveje det ?

• #9   31. okt 2011 Desværre, kun dem jeg selv arbejder sammen med smiley

• #10   31. okt 2011 Okaay.

• #11   31. okt 2011 indkøb af bil skal du nok selv stå for til at starte med

• #12   31. okt 2011 Det jeg helt klar over, ber dem bestemt heller ikke om at de skal betale en bil til mig smiley

• #13   31. okt 2011 men det er svært da du ikke har nogen race erfaring

• #14   31. okt 2011 Det jeg også godt klar over ?
    Men man skal jo starte et sted, og man kan jo altid prøve..

Så unødige kommentarer ser jeg gerne bort fra tak smiley

• #15   6. nov 2011 Istedet for at købe en bil til 170k. Hvorfor finder du ikke en mini cooper, der IKKE står i perfekt stand og begynder at restaurere sådan en.
    Deres reservedele er rimelig billige i england hvis noget skulle hentes.

Har set et par ok eksempler med små skønhedsfejl til under 50000. for 120000 kan du lave den LIGEPRÆCIS som DU gerne vil have den. og til sponsorer kan du jo så finde en autolakerer der vil lakere den når du er færdig.

• #16   6. nov 2011 Lyder som en god ide smiley men, min far er en gammel mand, og er ikke i stand til at starte fra bunden med at lave alt selv, og da jeg heller er det største geni til det blir det ikke nemt, og så skal man ha FIA papir osv på den, det et kæmpe kæmpe projekt, og så kan der hurtig gå to år før den er ude køre. Men der findes da helt sikkert nogen der er billigere, men i DK er der kun denne, med enormt mange hk og en masse andet, så det en der kan få mig frem i feltet, det ikke nemt og lave en mini om til en hurtig racer, så den kan holde :)!!

Men tak for ideen! Den er til overvejelse hvis den ikke kommer i hus den anden :)!

• #17   6. nov 2011 Nu er det jo super fint at du vil køre race, men helt ærligt.
    Hånden på hjertet. Hvis du ikke selv kan lave noget af det, burde du nok finde en anden bil at starte ud med end en mini.
    Vent dog til du er færdig med skolen og har lidt flere knejser at lege med, selvom det er en drøm, kan drømmen jo stadigvæk godt udleves i en anden bil.
    At du lige vil starte med en så dyr bil kan jeg jo så kun ryste på hovedet af. specielt hvis du ikke selv kan eller vil hoste op med de penge der er nødvendige for indkøbet. Hvad nu hvis noget går i stykker? Hvis du ikke engang kan fremskaffe de penge til bilen, hvordan vil du så holde den kørende?
    Nå men ikke mere tuderi fra min side. Tror jeg fik sagt det de fleste herinde både tænker men ikke vil sige fordi du er en tøs med lidt "racer-benzin" i blodet smiley

My two cents.

• #18   6. nov 2011 Heldigvis så kender du ikke mig eller min familie smiley er færdig med min skole når sæsonen begynder, og smider selvfølgelig også en stor sjat penge i det selv, dont you worry. Og min far skal nok lave det der nu kan gå i stykker på den bil, og ellers har vi nogle der kan lave det hvis det noget han ikker er inde i. Og har kigget på andre biler, men den siger mig mest, og hvis det kan lade sig gøre så bliver det den.

• #19   6. nov 2011 en anden ting hva hvis du hegner den ?? hva så

• #20   6. nov 2011 Hegner den? Hvad betyder det smiley

• #21   7. nov 2011 Hegner = kører den ind i hegnet = kører galt smiley

• #22   7. nov 2011 Jamen hvad gør du hvis du selv køre galt? smiley
    jamen den ryger da bare til skrothandleren? ej... hvad tror du selv? den blir selvfølgelig lavet ?

Men har ikke brug for alle de latterlige kommentarer?
    Folk skal kun skrive hvis de kan hjælpe mig med noget.

Så gem venligst jeres kommentarer til nogen andre tak, kan ikke bruge dem til noget smiley

Kommentér på:
SPONSOR HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce