{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.558 visninger | Oprettet:

Hjælp... Instrumentlys forsvandt... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Kørte hjem i nat her og skulle parkere og så gik mit instrument lys i speedometer, blæser lys, cigartænder lys samt det røde diode lys i min loftlys men alm loft og kortlampe lys virker samt lys i km tæller og rudekontakter. Kan det være noget lyskontakt ? Eller en sikring, men burde loftlys, rudekontakt lys så ikke være gået også ? Er mega dum til el problemer, så Håber en har en idé. Har næsten lige fået nyt speedometer og bundstykke i hos Audi. På forhånd tak for jeres hjælp... Fedt vi har den gruppe herinde med kompente folk.

Mvh. Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp... Instrumentlys forsvandt...
  • #1   14. nov 2011 Hej Ole, tusind tak, det vil jeg kigge på senere her, tak for hjælpen indtil videre. Var glad for min GPS i nat så jeg kunne ass min hastihed på den smiley så man ikke gik 150 km/t gennem byen smiley Haha

• #2   18. nov 2011 Hejs igen...

Fik ikke lagt en update, da jeg blev syg og først har set på det idag...

Nu har jeg idag gået sikringer igennem, jeg kan finde en af de helt små 5 amp sikringer i hul 3 som er sprunget, den hedder Beluchtnung SRA 5amp, nu har jeg sat ny i, men den springer bare, prøvede igen og den springer stadig.

Siden jeg fik sat originalt komplet nyt speedometer i og W8 loftlys hos Audi i Kbh, har det virket indtil forleden, hvor jeg satte tændning på, så lyste et tegn i info som ligner det for trukket håndbremse mener jeg, trådte på bremsen, så gik det væk. Kørte så hjem til en kammerat 10 km og da jeg parkerede røg lyset i speedometer, blæser kontakter og W8 lysdioderne, men loft lys/kort lamper virker ????

Der er lidt langt til Kbh fra Nordjylland for at få set på det hos Audi Glaxase som lavede speedometer, loftlys osv, det kun fordi jeg kender en hos audi Gladsaxe at jeg fik lavet det der, så jeg får 35% rabat hos dem, ellers brugte jeg skam Audi Ålborg eller hvis der er en heroppe som kunne finde fejlen, nok billigere end en autoriseret Audi forhandler smiley

Nogen ideer, kan det være print i det nye speedometer men så ryger lyset vel ikke i blæser kontakter. Jeg er helt ude og svømme, da jeg er rigtig dårlig til at forstå og rode med el fejl, så håber en har nogle ideer,

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Søren

Kommentér på:
Hjælp... Instrumentlys forsvandt...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce