{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

spore bil tilbage til japan??? {{forumTopicSubject}}

hej drenge, jeg har jo köbt min skyline og ifölge den gamle ejer ved han ikke hvad der er gjort ved motoren, og jeg vil gerne vide det inden jeg kräver for meget af bilen med hensyn på race, men hvor kan jeg spore min bil tilbage til den oprindelige ejer fra japan og er der eventuelt nogen som vil hjälpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spore bil tilbage til japan???
  • #1   21. nov 2011 Hvis du har det gamle registreringsnummer, så prøv at skrive en mail til auto registreringen i Japan smiley Ellers må du ho selv se den efter. Det er jo ikke værre end at tage bundkaret af den og kigge op på stemplerne og samtidig se lejer efter. Tager du topdækslerne af motoren kan du også se på knasterne, om det er de originale.

• #2   21. nov 2011 Hvis der skal kigges på motor er der kun en ting at gøre, ud med hele driv linjen, det andet er alt for besværligt samtidig også hvis der skal laves noget, som der næsten altid skal smiley

• #3   21. nov 2011 Jeg ved bare ikke hvordan jeg ser forskel på original delene og opgraderet dele i motor

• #4   21. nov 2011 Hvis du ikke selv har mod på at rive den fra hinanden, vil jeg råde dig til at få andre til at gøre det. Det er ikke raket fysik at lave sådan en motor, men er der vilje er der vej smiley

Hvad har du af spec liste på motoren ?

• #5   21. nov 2011 syntes det er sjovt selv at göre det, men lige denne motor vil jeg ikke selv pille ved, den går så hamrende godt og vil ikke forvärre noget...

• #6   21. nov 2011 Jeg ville prøve de store Sky-forums og lave en efterlysning der...
    De Sky gale Japser der kan engelsk læser og skriver også på de forums.

• #7   21. nov 2011 oki tusind tak, jeg er bare ikke en mester på engelsk..

• #8   22. nov 2011 http://translate.google.com/#da|en|

Bilfolk ude i den store verden går ikke så meget op i små detaljer som grammatik og retstavning mm. Og da slet slet ikke den Japser som læser dit indlæg. Han vil bare sige HAAAIIIIIIIIIIHA vong pang Hi@ fordi han har fundet en Skyline som han har set før.... Haiii

• #9   22. nov 2011 kan godt hjælpe med at finde ud af det hvis du vil have dæksler af samt bundkar for at finde ud af det.

• #10   22. nov 2011 fik af vide idag at en N1 block rb26 motor har smedet stempler og afbalanceret krumtap fra standart, og jeg kunne hive 800 hk ud af en standart motor og stempler, selvfölgelig kräver det större turbo og sådan, men de fortalte jeg sagtens kunne bygge på standart indmad, ved så ikke om dette passer da jeg ikke er vildt klog på disse biler...bilen skulle have 733HK fra japan i fölge importören, med deres benzin, men har ikke en anelse.

• #11   22. nov 2011 Hvis det er en N1 blok så er den bedere end normal RB26 05U blok. Hvis du kigger på blokken og på indsunings siden, i bunden af blokken står der sikkert U24 hvis det er N1 og 05U hvis det er en random RB26 Blok.

Stemplerene ved jeg ikke om de er anderledes end normale 05U, men jeg ved der er forskel på størrelsen af stempel ringene på dem, som giver dem en fordel at kunne klare mere lade tryk end 05U stempler.

om den skulle kunne lave 800hk jo det er da muligt, men hvor lang tid det holder er en anden sag smiley Det kommer rigtig meget an på hvem der mapper bilen ind.

Personligt ville jeg ikke køre med så høj en effekt, på en standard N1 motor, jeg ville ofre nogle andre stempler, ARP bolte til toppen og plejlstænger, samt ofre et Tomei Sump baffle kit og en ordentlig olie pumpe smiley Så burde du være godt kørende

• #12   22. nov 2011 Tusind tak, skal kigge fra bunden af eller ser jeg det oppe fra, link gerne billed med en rød pil h or jeg skal lede.

• #13   22. nov 2011 How kom til at sige den sider på indsunings siden, den er på udstødnings siden, det er støbt ind i blokken, ca ved cyl 3

Her kan du også se hvor det 24U mærke sidder..
    http://www.gtr.co.uk/forum/153945-nissan-24u-ni-engine-block.html

• #14   22. nov 2011 Takker, må se om jeg kan komme til at se noget, der er ret så tæt pakket.

• #15   22. nov 2011 Ja det er ikke så meget plads når man køre med twin turbo smiley Det er bare at hæve bilen lidt og under og lure hvad der gemmer sig.

• #16   22. nov 2011 Skal jeg gøre næste gang jeg kommer til værkstedet, melder lige tilbage om hvad der står hvis dette kunne have interesse.

Kommentér på:
spore bil tilbage til japan???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce