{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.678 visninger | Oprettet:

"Engine Immobiliser Fault" {{forumTopicSubject}}

Fik denne melding da jeg prøvede at starte bilen imorges. Det er noget startspærre af en art og syntes at det lyder rimelig dyrt.. Nogen der har prøvet det?

Skal siges at bilen har stået stille i carport siden fredag og den kørte ganske som den plejer da den blev placeret der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Engine Immobiliser Fault"
  • #1   21. nov 2011 omkodning af boks og nøgler smiley

    har også prøvet det..
    gav kun 100 kr for det smiley


  • #2   21. nov 2011 Få skiftet batteriet i din fjernbetjening eller opdateret bilens software. Havde samme problem med min gamle 206 GTi.

  • #3   5. dec 2011 Den fejl har jeg lige fået her til morgen os intet igår morges
    Har du fået lavet dit og hvad var der galt og pris heje


  • #4   5. dec 2011 Første gang jeg var deromme fik den skiftet toppunktsføler (Knastføler) og nulstillet signalboksen til startspærren. Herefter kørte den i 4 dage uden problemer. Så begyndte den at hakke i det mens jeg kørte og motorlampen lyste 3 gange ialt før den så til sidst gik ud under kørslen. Da jeg holdt ind til siden åbnede jeg hjelmen, hev 2 gange i stikket til selvsamme føler hvorefter jeg satte mig ind, startede bilen og kørte den direkte om til mekanikeren igen.

    Mekanikeren har været igang med den i en lille uges tid nu. Første melding gik på at stikket til knastføleren skulle skiftes ud da de godt kan drille. Anden melding gik på at højtrykspumpen var stået af (Dyr løsning som åbenbart også påvirker startspærren.) Men nu er den muligvis også afblæst og en ny startspærre signalmodtager boks (BSI boks) vil blive afprøvet.

    "Glæder" mig til at se hvad det ender med smiley



Kommentér på:
"Engine Immobiliser Fault"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce