{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

5huls undervogn/støddæmpere/fjedre/bremser?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg jo fået m5 maskinen i min e30 touring og bremserne lugter sku lidt og bliver lidt sloppy tilsidst når den har fået nogle prygl smiley Så har besluttet mig for at jeg gerne vil have e36 m3 bremser på og vil gerne gøre det på den "rigtige" måde ved at sætte 5 huls undervogn på den i stedet for at skulle lave spacer til kaliberen og nye huller til skiven osv..

Har helt styr på at der skal compact undervogn bag på men genbruger man bare e30 støddæmpere og fjedrene eller skal man have fat i noget fra en compact eller hvordan?

Skal der bare e36 spindler til i front eller skal der mere end det til? Og ville det være en ide at sætte e36 m3 bærearme på (har hørt det skulle rykke hjulne længere ud/ øge sporvidde)?

Skal man bruge 3 serie fælge når man har bygget den om? og er det muligt at sætte 5 serie fælge på? For vil meget gerne have e39 m5 fælge på 8 + 9,5x18 på..

Hvis man udelukkende skal bruge e30 fjedre og dæmpere er XYZ gevindundervognen fra koed så god eller skal jeg ud og invistere i en fk eller hvordan står det til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5huls undervogn/støddæmpere/fjedre/bremser??
Kommentér på:
5huls undervogn/støddæmpere/fjedre/bremser??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce