{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.824 visninger | Oprettet:

DisConFlubberated
DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725

Installation af OpelScan classic win7 {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en opelscan classic og ville installere programmet på min bærbar, men der sker ingenting når man kobler scannerkablet til pc'en og bilen samtidig... Jeg har været på nic-tec's hjemmeside, men han svarer først efter 2. januar, og på opelpower var der heller ikke rigtig noget hjælp at hente...

Er der andre der har haft problemer med at installere programmet med win7 end mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Installation af OpelScan classic win7
  • #1   29. dec 2011 Hey Jesper.

Jeg havde ingen problemer med at kører den på min Win7. Du skal starte med at sætte den til din copmuter, så vil win finde en ny enhed og du skal installere driver osv.
    Når det er gjort kan du starte softwaren og sørg for at den, under indstillinger, står til at kører over USB og ikke com-port smiley

• DisConFlubberated

#2   30. dec 2011 Der står bare at man skal sætte den til bilen og pc'en inden man kan installere den i installations vejledningen? Den skrev så et eller andet med at den ikke kunne finde en driver, og så lukkede det vindue af sig selv, og efter det, så sker der ingenting når man sætter den til...

For at være helt ærlig, så er jeg ikke voldsomt klog hvad sådan noget computer noget angår...

• #3   30. dec 2011 Der skulle meget gerne ligge en driver på cden som skal bruges til den. Så når den ska søge efter driver, skal du vælge at den skal søge på cden:)

• DisConFlubberated

#4   30. dec 2011 Der ligger en masse ting på cd'en, hedder den driver noget bestemt?

• #5   30. dec 2011 Har du ikke fået et login til Nic-tec.
    Der ligger en folder med driver til win7/ 64 bit. Den folder gemmer du på pc'en så burde den finde de rette drivere.

Men som Anders skriver så skal testeren sidde i bilen for at pc'en kan finde den som ny hardware. Har lige været igennem samme omgang og måtte have mail hjælp fra Pierre for at få liv i det.

• DisConFlubberated

#6   30. dec 2011 fedt nok, jeg skal lige prøve det med det login senere, tusind tak for hjælpen indtil videre...

• DisConFlubberated

#7   1. jan 2012 Nu har jeg så fået mig logget ind på nic-tec's forum, men der hvor jeg lander når jeg er logget ind, står der ikke noget om forskellige emner osv, som på fx opelpower. Den eneste måde jeg kan se indekset er ved at logge ud igen, men det gavner jo ikke noget, når man skal være logget ind for at se hvad der er i det forum... Jeg er ret frustreret over det her efterhånden...

Godt nytår

• #8   1. jan 2012 Du skal nok vente på at han aktivere dit login, Ellers får du ikke de rette adgange til hans forum.

• DisConFlubberated

#9   1. jan 2012 Jeg har fået aktiverings link i en email, det er måske ikke nok eller hvordan?

• #10   2. jan 2012 Nope , jeg fik en mail som giver adgang til Opel scan hvor de rette folder ligger med selve softwaren og driver

Kommentér på:
Installation af OpelScan classic win7

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce