{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Astina.dk beder om en hjælpende hånd {{forumTopicSubject}}

Hej alle løve ejere smiley

Vi har overvejet at prøve at køre noget test på noget nyt kategori opdeling, så vil i ikke komme med lidt feedback på mine forslag, har i ide'er eller andet som er godt så kom endeligt med det, ALLE der kommer med noget KONKRET INPUT i denne tråd vil være med i lodtrækningen om et gavekort på 200 DKK :o)

Hvordan fungere de nuværende kategorier under 206:
http://www.astina.dk/peugeot/206-c-41_79.html

Det jeg mener er, er det irriterende for dig som kunde at skulle kigge alle lygter igennem hvis man kun vil se på baglygter? Omvendt er de jo sorteret således alle baglygter ligger samlet?

Ville det være rarest at man kun har et niveau altså så det hedder:
Peugeot > 206 > Baglygter
Peugeot > 206 > Forlygter
Peugeot > 206 > Udstødning
osv.

Eller er det bedre med
Peugeot > 206 > Lygter > Baglygter
Peugeot > 206 > Lygter > Forlygter

Den første er ulempen man skal lave mange klik før man reelt kommer til det man leder efter, den sidste har den ulempe der vil komme ret mange kategorier under 206, så det måske bliver uoverskueligt? Dog er jeg nok mest til den alligevel...

Hvor meget skal det deles op? Her tænker jeg især på styling delen, ligenu er den for mig meget uoverskuelig hvis man vil finde noget skal man kigge mange sider igennem?

Håber på lidt input, rigtig god weekend til jer alle!

René // astina.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Astina.dk beder om en hjælpende hånd
  • #1   7. jan 2012 Syntes gennerelt at astina hænger hele vejen igennem på stylling til alle biler frem for andre firmaer. har tidligere altid købt hos astina men gør det ikke mere da fx carlab er mere effektive og har et større udvalg fre rieger

• #2   7. jan 2012 Når du siger hænger, mener du så vi mangler produkter? Rieger er ikke en af dem vi gør så meget i, vi har selvfølgelig hele sortimentet, men ikke lagt online på siden.

Hvad mener du med Carlab er mere effektive?

• #3   7. jan 2012 Det skal være mere overskueligt så man kan vælge de forskellige produkt kategorier altså som den første beskrivelse du har lavet smiley

• #4   7. jan 2012 Hej

Nu har jeg godt nok en 206 CC'er, men tjekker også 206 da mange af delene ogdå passer over på CC'ren, og må sige er mere til nedereste måde, altså mere opdelt, da det gør det nemmere at man ikke skal igennem fx forlygter, bremselygter, sideblink for at finde baglygter.
    Ellers fin side, har kunne finde det jeg skulle bruge tidligere ;0)
    Må bare desværre tilføje de danske stylings sider er oftest for dyre i forhold fx Tyskland.

MENSEL

• #5   7. jan 2012 synes helt klart at der kun bør være et niveau så det er hurtigere og nemmere at overskue.

synes også i mangler produkter i forhold til nogen af de andre sider og i skal også sørge for at have priser i begge ender af skalaen da der ofte er mange lærlinge og andet der jo ikk tjener så godt men som stadig gerne vil "gejle" sin bil :). så et par timer på nettet på udenlandske sider kan spare en for rigtig mange penge smiley

så nem overskuelig hjemmeside
    priser til både lærlinge og high rollers
    og gadgets alle folk ELSKER gadgets smiley

• #6   7. jan 2012 mente selvfølgelig 2 niveau smiley

• #7   7. jan 2012 Det jeg har brug for i dette indlæg er mest ang. brugervenligheden altså hvordan i syntes det fungerer nu og hvad i gerne så ændret for det var nemmere at finde rundt, vi er nød til at holde os til emnet hvis jeg skal kunne bruge det til noget, ang. priser, sortiment osv. så er det fint med input som sidebemærkning, men kan vi prøve at holde os til emnet smiley

Tak for de gode svar!

• #8   7. jan 2012 jamen så vil jeg sige 2 niveau så alting er opdelt i deres egen kategori så er det nemt og hurtigt at finde vej gennem junglen smiley

• #9   7. jan 2012 jo flere logiske opdelinger jo bedre.

fx peugeot - 206 - interiør - instrumentgruppe (plasmaskiver, ringe osv)
    istedet for interiør er eneste "hovedmenu" som det er nu.

så del det op i større undergrupper, ligesom forslag 2.

• #11   7. jan 2012 syntes selv det er nemmeste med version 2 med flere under menuer. syntes det er rart at man kan komme direkte til de forskellige dele frem for at skulle kigge det hele igennem.

• #12   7. jan 2012 Holgato>> Problemet med at vælge variant er at lagerstyringen går lidt i fløjten, men det er noget vi arbejder på også, eks. kan man jo på Sonar lygterne vælge farve, årgang og evt. LED eller CCFL belyst, men i og med det er en forskellig vare skal lagersystemet jo håndtere dem som en seperat vare sådan lige umiddelbart, men det bør jo kunne lade sig gøre eftersom det er samme system med en t-shirt i str. s m l xl osv.

ANyhow keep it coming :o)

• #13   8. jan 2012 Og så for jeres egen skyld, hvad man kan se bestiller man, så fint nok i ikke gør så meget i rieger, men fører i det, så hav det på hjemmesiden. Hellere 100 ting end 50 og man man selv skal spørge efter de sidste 50. For kan man se de fører dem hos konkurrenten uden at spørge, så bestiller man dem der.

• #14   8. jan 2012 tony A> Det er jeg helt med på, vi tilføjer nye varer hver eneste dag, jeg har bare valgt fra starten at jeg ikke vil tilføje tingene "automatisk" vi opretter samtlige produkter manuelt da vi så får en ordentlig tekst til produkterne, jeg syntes selv vi er den stylingside jeg kender til som har klart de bedste beskrivelser af produkterne, og det er sådan nogle ting vi vægter højest, det skulle gerne give vores kunder en langt bedre sikkerhed for hvad det reelt er de køber, så det er heller ikke fordi vi ikke "vil" tilføje Rieger, simpelthen et spørgsmål om priotering smiley

• #16   11. jan 2012 Hahaha, jeg tror også jeg kaster 206 CC ind under den anden som du selv siger er det meste identisk på nær bagenden, men skal lige overveje hvordan det laves bedst, derfor gider jeg ikke rette den vare før jeg har fundet ud af hvordan det bliver bedst ;o)

Kommentér på:
Astina.dk beder om en hjælpende hånd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce