{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Golf 4 1,8 t termostat og abs problem?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 problemer med min G4 1,8 t. Det ene er at temperaturmåleren ikke kommer op til de 90 grader, når bilen kører. Det er kun når den holder stille i et par min at den kommer op til de 90 grader, ellers er den helt nede når man kører. Den køler og varmer fint. Skal min termostat så ikke skiftes? Det andet problem er at den er begyndt at lyse i abs lampen. Den kan stå en dag, og så når man starter den lyser lampen ikke.. Det er først når man lige begynder at køre lidt at den begynder at lyse. Det er ligesom at lampen blinker meget svagt, imens den lyser Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 1,8 t termostat og abs problem??
  • #1   18. jan 2012 angående dit temp problem skift din thermostat så skulle det virke igen og angående dit abs problem så tjek din sikrings holder som sidder oven på batteri'et og skift evt sikringerne osse der sidder en sikring derude til din abs og når den er sprunget elelr har en dårlig forbindelse så begynder din abs lampe og lyse sådanrt du rammer 40 km/t rense sikrings holder og tjek sikringerne så tror jeg næsten dit problem er løst

• #2   18. jan 2012 min gør det samme med hensyn til temp. måler.

• #3   18. jan 2012 Min skal også have noget tid og godt gas før den kommer op på 90..
    Men den ligger som regel i lang tid lige lidt under, så først når den rigtigt har kørt i længere tid eller får lidt tæsk..

• #4   22. jan 2012 Ville satse på termostaten, havde samme problem med min Bora - Da det blev koldere kunne den næsten ikke komme op på de 90grader, kun hvis den stod stille...

Efter skift til en ny original termostat er der ikke noget i vejen mere, den er hurtigt oppe på de 90 og kommer ikke en grad over...

Kommentér på:
Golf 4 1,8 t termostat og abs problem??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce