{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Lidt om mine tidligere Audi'er {{forumTopicSubject}}

Min første perle var en 100 2.2 5S 1979
fik den billig men skulle også omlakeres og skifte skærmkanter bag.
Nu jeg alligevel skulle igang fik jeg fat på en rigtig rådden udgave men med rigtig lækker kabine og udstyr fra en 200 turbo model. Bilen kørte rigtig godt og kunne også flytte sig. Men efter nogler år begyndte den stille og rolig at ruste. Denne model (min personlige mening) ruster som så mange andre mærker. Så valgte at sælge den igen. Som doner bil til en anden.

Audi 100 2.2 5E 1983 kort om den kørte også rigtigt godt men begyndte at boble i lakken og ruste i den ene skærmkant som åbenbart havde været skiftet på et tidspunkt og ikke lavet ordenligt. Begyndte også at miste trækkraft men fik et fornuftigt bud på den og skæd den af.

Audi 100 1,9 5S 1984
Ville egenlig, have købt en anden men fik denne tilbudt af en direktør der skulle, have ny firmabil.
Kunne bare ikke stå for den fulde service bog + at den blev leveret med det store service så der skulle ikke tænkes på bremser tandrem og alt det andet.
Chokeret over at når bilen, havde været til service havde SMC ikke løften den de rigtige stedet og der var kommet rust grundet dette og det kunne hurtig plettes så slet ikke alvorligt. Men stadig træls at det er det eneste rust i bilen fordi de løfter den forkert.
Ulempen ved denne udgave sløv ad Hel.... til.
Fik den omlakeret grundet nogen, havde brugt en nøgle hele vejen rundt og på taget.. Nu jeg var igang skiftede jeg en masse i den så den stod virkelig som en Auid kender savlede over (undtagen motoren)...
Nå men den blev så påkørt og smadret æv så død træls med arbejde der var lagt i den.

Audi 80 1.8 S 1992 Sådan set også en god model og rustfri.
Men fik problemer med karburatoren og hold da op hvor er den svær at finde noget til da der ikke er så mange af disse modeller. Solgte den da jeg synes at der ikke var nær så meget plads i den og savnede helt vildt det den
sidste cylender. Tabte nu heller ikke rigtig noget ved salg.

Audi 100 2.2 5E 1987 hold da helt ferie den kørte vildt godt og rigtig flot med de alufælge der sad på. & rigtig flot grå farve. Havde den nede for sjov for at se, hvor mange HK der var til bage, havde vel kørt lidt over 300.00 KM men utroligt nok var den næsten oppe på 131HK hvilket folkene derne og synes var vildt så ikke mærkeligt at den kunne flytte sig. Eneste der gik istykker på var benzinpumpen men er jo også et ømt punkt på disse modeller. Så skulle svoger købe bil og solgte den til ham skulle jeg aldrig, have gjort udover jeg fortrød fik han den smadret 3 uger efter.....

Audi 100 2.3 5 Avant 1988 (med kat)
Import bil fra tysklan sikke et karos virkelg flot 0 rust i karos eller bund. Rigtig postkasse rød skulle dog poleres tit for at holde glansen desuden med klima og meget mere.
Fik problemer med motor noget efter toppakning gået men havde også kørt over 500.000KM Da den stod og ligenede det rene guld priserne på biler var dog faldet drastisk på dette tidspunkt. Men fik lige akkurat, hvad den stod mig i så stadig ok. Men i dag ligner den noget jeg ved ikke hvad grundet manglende veligeholdelse.
Synes dog at sådan en Avant er noget lavere gearet og støjer mere men sådan er det jo nok.

Købte så en Audi 100 2,3 C4 1991 som jeg stadig kører rundt i og kører/starter kanom selv om den næten har rundet de 600.000KM men et mærkes bestemt ikke. Denne bil er også et af de bedre da den har været passet og plejet.
Fulgte også nye lister med til døre da de fleste ved at disse går til.
Ulempe er at bilen er sænket og har dog også truet med at få den i normal højde igen. Jo ligger kanont i sving med højt fart. Men hver gang jeg skal ud af indkørsel skraber forkofanger lidt på. Så forkofanger skal skiftet grundet revner men ikke før den bliver hævet igen


Udover dette har jeg nok haft 8-10 reservedelsbiler men vil ikke komme nærmere ind på. Men dette har betydet at jeg altid har været utrolig billig kørene.
Har også haft rigtig mange andre mærker men Audi er klart mit valg driftsikker og sjældent rustproblemer ok i reservedele, hvis man kender de rigtige steder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt om mine tidligere Audi'er
Kommentér på:
Lidt om mine tidligere Audi'er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce