{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Supra problem {{forumTopicSubject}}

Mig og en kammerat har smidt alle std dele på supraen igen, altså motor dele, indsugnigsmanifold og det da jeg skal til toldsyn.. da vi var færdige kunne den ikke starte, vi tog så batteriet af i 5min så den slettede fejl og prøvede igen. så startede den i første huk.. den pruttede dog lidt i tomgang men tænkte det nok bare var fordi den ikke havde været startet i noget tid. Vi kørte så en tur og lige pludselig begyndte den kun at køre på 5 cylinder. den begyndte at ikke ville trække, men kun i perioder, det var mest ved 3000 rpm vi kørte så ned på hans værksted og gik tændkabler igennem og tændrør, dog kun lige dem vi kunne komme til uden at skulle have gaspjæld og alt det af. og skilte roterhus. efter det prøvede jeg en tur igen, lige da vi startede den var der intet, (kørte på alle 6) men da jeg kørte den ud kørte den kun på 5 cylinder men kun i omkring 5 sek også kørte den på alle 6 igen og kørte helt fint. kørte ud af byen og gav den noget gas og den trak rigtig godt og var intet at mærke. så kørte jeg ind på værkstedet igen. da jeg så skulle hjem nogle timer senere så begyndte den igen at køre på 5 cylinder, nogen der ved hva der kan være galt ? smiley

Jeg var lige ude idag og starte den, da jeg startede den kørte den på alle 6 og gik helt normalt. efter man så har gasset lidt op og bilen begynder at blive varm begynder den igen at køre på 5 cylinder, og prutter i tomgang og næsten ved at gå ud..

håber nogen ved hva der kan være galt, skulle have været til syn i denne uge, men nu ser det ud til at jeg må vente til næste uge smiley

vh Brian

vh Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supra problem
Kommentér på:
Supra problem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce