{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.130 visninger | Oprettet:

stiger og falder i omdrejninger {{forumTopicSubject}}

hey håber der er en her inde der kan hjælpe mig med midt lille problem... jeg har lagt en 5efhe motor i min corolla fra 94. den køre og starter fint men når jeg køre og så træder koblingen i bund så står den og svinger mellem 1000 og 1500 omdrejninger i et stykke tid og så falder den til ro ved 1000 omdrejninger. den fejl er der ikke når den bare står i tomgang i indkørslen det er kun når man køre fejlen er der... den har også et andet problem når jeg starter bilen så står den med 1800 omdrejninger så går der lidt tid så falder den til 1200 omdrejninger og så efter et godt stykketid så falder den til 800 omdrjeninger som den normalt skal stå på og det er lige meget om det er koldt eller varmt i vejret og om motoren er varm eller kold... det er da ikke normalt. normalt skullen den da falde ned på de 800 - 1000 omdrejninger næsten med det samme det gjorte min 1.3 motor... håber i kan hjælpe mig...

Mvh Kim...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stiger og falder i omdrejninger
  • #1   7. feb 2012 er du sikker på det er min lamdasonde ?? jeg har fejludlæst og der var ikke nogen fejl

• #2   7. feb 2012 tomgangsregulatoren er det den der sidder på siden af indsugningen sådan en sort en med et 2 benede stik på ???

• #3   7. feb 2012 jeg tror nu den virker fint for den klikker når motoren køre og den stopper med og klikke når jeg tager stikket af og hvis motoren er kold så går den ud og hvis motoren er varm så falder omdrejningerne ned på 500 600 omdrejninger... men midt gasspjeldspotensometer og gasspjeld er ikke justeret ordentligt ind kan det være derfor den svinger sådan i omdrejningerne når jeg køre og trykker koblingen ned ??? jeg lage motoren i bilen i foråret og jeg har aldrig fået justeret det ordentligt men den er først begyndt at svinge i omdrejningerne her da det blev rigtig koldt i vejret

Kommentér på:
stiger og falder i omdrejninger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce