{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Låse problem {{forumTopicSubject}}

Hey Skyline ejere.

Jeg har for 3-4 måneder siden erhvervet mig en R33 GTS-T, som nu står i vinterhi.

Bilen bliver startet så tit som muligt, hvilket som regel er 1 gang om ugen.

Bilen har været startet så sent som i søndags, hvor den lige skulle have køre en lille smule ekstra på starteren, i forhold til hvad jeg synes den ellers har skulle.

Det skal lige siges at da jeg købte den var batteriet "faldet sammen", og derfor kom der et nyt i.

Bilen har en TOAD alarm monteret, som en af de tidligere ejere har fået sat i, hvor der er en fjernbetjening til at låse og låse op for bilen.

OG SÅ til sagen:

Jeg var nede ved bilen i dag for at give den en lille start igen, men så snart eg trykkede på fjernbetjeningen til at den skulle låse op, skete der absolut ingenting.
Jeg synes jeg kunne høre en "klikke lyd" og gik over til bilen for at lytte efter. Lyden kommer så fra motorummet, faktisk hvor alarmen er monteret, og kan så konstatere at det af ret uforklarelige årssager må være fordi der ikke er nok strøm til at den kan låse op, og derfor bare står og forsøger hele tiden.

De fleste ville jo så prøve at smide en booster på, selvom batteriet er rimelig nyt kan det jo godt stå og aflade.
Men her kommer det store problem så!

Den nøgle jeg har fået med som passer i tændingen, passer ikke til dørerne! Bagklappen har fået afmonteret låsen, da der er lagt folie på, så heller ikke her er der mulighed.

Dermed står jeg med en bil der umiddelbart ikke har strøm på, og som jeg så ikke kan komme ind i!

Hvad vil I råde mig til at prøve?

Jeg er ikke villigt til at smadre en rude, eller noget i den stil.

Beklager den roman der nærmest kom ud af det.

På forhånd tak!

- Niclas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låse problem
Kommentér på:
Låse problem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce